Site logo
ARF caută supervizor pe trenurile care nu sunt
14 octombrie 2024

ARF caută supervizor. Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a publicat zilele trecute în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) anuntul privind achiziționarea serviciilor de supervizare la contractul pentru 20 de rame interregionale noi, denumite RE-IR2, semnate cu firma PESA Polonia. 

Valoarea totală estimată a contractului este 3.459.463 RON, iar durata acestuia este de 69 de luni.
Printre sarcinile principale ale supervizorului, aferente contractului sus-menționat, încheiat între Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF), în calitate de beneficiar și Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz Spolka Akcyjna (Polonia) – PESA, în calitate de furnizor, ARF enumeră:
a) emiterea către furnizor a dispozițiilor legate de derularea contractului, conform obligațiilor asumate, în numele autorității contractante, numai cu avizul prealabil al acesteia;
b) verificarea ritmului de îndeplinire a graficului de livrare;
c) verificarea respectării calității produselor și a serviciilor de mentenanță, respectiv respingerea acestora, în cazul când se constată nerespectarea prevederilor contractuale;
d) respingerea produselor și serviciilor de mentenanță care se dovedesc a nu fi efectuate;
e) participarea la efectuarea testelor si a procedurilor de recepție;
f) măsurarea cantităților de produse real livrate și distanța în km parcursă în scopul plății serviciilor de mentenanță și evaluarea lor, în conformitate cu clauzele contractului;
g) acordarea consimțământului asupra documentelor furnizorului sau respingerea motivată a acestora;
h) verificarea facturilor emise de către furnizor, în ceea ce privește realitatea livrărilor/ serviciilor facturate și conformitatea lor cu dispozițiile contractuale;
i) emiterea deciziilor în caz de dispute între autoritatea contractantă și furnizor;
j) acordarea asistenței autorității contractante în cadrul procedurilor de recepție.

Prețul, important doar 40%

Evaluarea ofertelor se va face pe baza celui mai bun raport calitate-preţ, factorii de evaluare fiind divizați, după cum urmează:

  • 40% – Componenta financiară;
  • 12% – Expert Cheie 1- Manager proiect/Coordonator echipă;
  • 9% – Expert Cheie 2 – Expert inginerie material rulant;
  • 9% – Expert Cheie nr.3 – Expert Financiar;
  • 15% – Abordarea propusă pentru implementarea proiectului;
  • 15% – Identificarea și încadrarea în timp a punctelor de reper (jaloanelor) semnificative în executia contractului, inclusiv descrierea modului în care acestea vor fi reflectate în raportări, în special cele prevăzute în caietul de sarcini.

Consultant fără activitate

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 25.11.2024, ora 15:00. Procedura de atribuire este licitaţie deschisă.

„Sperăm ca trenurile să vină la sfârșitul anului viitor, începutul lui 2026, când PESA va demara procedurile de livrare și acceptare de către noi și apoi în 2026-2027 vor fi livrate toate trenurile. Suntem mulțumiți cu punctul în care ne găsim cu acest contract, sperăm ca totul să decurgă fără evenimente în această perioadă și toate procedurile de autorizare să aibă loc în concordanță cu ceea ce ne așteptăm”,  a spus președintele ARF, Ștefan Roșeanu.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share