Site logo
2 iunie 2020
automotoare Alstom la Regio Călători

Un nou tip de automotoare Alstom la Regio Călători, aduse la mâna a doua din Franța, a intrat recent în serviciul comercial.

automotoare Alstom la Regio Călători
FOTO România Feroviară

”Automotoarele Alstom ex SNCF serie 72500 au parte de o nouă viață pe căile ferate din România. Dacă până acum eram obișnuiți cu seria 72500 formată din 3 vagoane, astăzi vedem pentru prima oară în serviciu comercial un automotor cu 2 vagoane”, informează România Feroviară.

Astfel, primul automotor seria 72500 varianta scurtă a intrat recent în circulație pentru Regio Călători ca tren IR 16067 pe relația Brașov-Ploiești Vest-Iași via Bârlad-Vaslui. Trebuie menționat faptul că trenurile IR 16067 și IR 16068 circulă numai în zilele de vineri, sâmbătă, duminică și luni.

Automotoare Alstom la Regio Călători. În Franța, părerile sunt împărțite

Cei de la România Feroviară notează că în Franța părerile sunt împărțite, în vreme ce anumite pagini/grupuri spun că automotoarele sunt defectuoase, altele sunt de părere că ar fi fost retrase prematur. Regio Călători a adus în România varianta eficientizata/modernizată din anii 2000. Primul an de producție a fost 1997.

”Anul trecut în România, automotoarele seria 72500 varianta lungă au avut un jurnal de serviciu impecabil pe relația Brașov-București Băneasa-Constanța-Mangalia și retur, fără nici o defectare timp de 3 luni de zile cât a ținut sezonul estival, performanță realizată și datorită muncii prestate de personalului responsabil cu mentenanța de la Marub SA”, se mai arată în postarea citată.

Totuși, nu mai devreme de week end-ul care tocmai s-a încheiat, o cuplă de automotoare Alstom seria 72500 formată din câte trei vagoane s-a defectat la Timișul de Jos, cauzând întreruperea  circulației feroviare pe Valea Prahovei timp de o oră.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share