Site logo
Cele două locomotive Transmontana pentru Suedia ajung miercuri la destinație
15 aprilie 2020
locomotive Transmontana pentru Suedialocomotive Transmontana pentru Suedia

Cele două locomotive Transmontana pentru Suedia ajung mâine la destinație, a declarat pentru Club Feroviar Cătălin Iosub, manager de proiect la Softronic Craiova. În momentul de față, ele au sosit deja la Rostock.

Adrian Bărbulescu

locomotive Transmontana pentru Suedia
FOTO Miroslav Boska

Cele două locomotive produse de uzina craioveană Softronic pentru operatorul suedez de marfă Green Cargo au ajuns marți la Rostock, iar în cursul serii urmează să fie îmbarcate pe ferry-boat.

”Astăzi (marți – n.red.) au ajuns la Rostock, iar în această noapte, în jurul orei 22,00, vor fi îmbarcate pe ferry-boat. În jurul orei 7,00-8,00 vor ajunge la Treleborg, în Suedia, iar după alte două ore vor fi preluate de un transport special privat. Urmează o călătorie de aproape 900 de km până la destinație”, a declarat Cătălin Iosub.

În cursul zilei de ieri, cele două locomotive au fost surprinse de un internaut, Miroslav Boska, la Velim, în Republica Cehă, în timp ce erau tractate de o altă locomotivă, electrică, așa cum se poate observa în imaginea alăturată.

Luna viitoare vor fi livrate încă două locomotive Transmontana pentru Suedia

Locomotivele Transmontana 044 și 045 au plecat miercurea trecută spre destinație, prin punctul de trecere a frontierei Curtici, după ce, cu o zi înainte, părăsiseră uzina de la Craiova.

Acestea sunt locomotivele cu numerele 7 și 8 livrate către suedezii de la Green Cargo, apoi luna viitoare urmează numerele 9 și 10. Următoarea livrare este programată pentru luna septembrie. Operatorul feroviar suedez de marfă Green Cargo a preferat locomotivele produse la Craiova pentru că ele pot remorca trenuri de 3.700-3.800 de tone. Spre comparație, locomotivele Vectron și Traxx utilizate anterior puteau remorca garnituri de maximum 2.500 de tone.

Trenurile de marfă operate de Green Cargo sunt ultilizate pentru transportul unor produse din oțel de la combinatul de la Lulea, aflat în apropierea rezervelor de minereu de fier, către un alt combinat, la Borlange, unde ele sunt prelucrate din nou.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share