Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a primit patru oferte la licitația privind modernizarea Complexului Feroviar București, de întocmire a studiului de fezabilitate.
CFR SA a lansat la începutul lunii iulie această licitație, care vizează o lungime desfășurată a liniilor de peste 600 km. Este primul pas spre implementarea în zona metropolitană a Capitalei a unui transport feroviar regional de călători, pe modelul RER de la Paris sau al S-Bahn de la Berlin și din alte orașe germane. De asemenea, demersul are ca scop îmbunătățirea transportului feroviar de marfă în zonă.
Până la termenul limită, 30 august, au fost depuse patru oferte, potrivit informațiilor din SEAP, după cum urmează:
- Ofertant unic: CONSIS PROIECT
Institutul de Arheologie Vasile Pârvan – subcontractant 7,6%
- Asociere : EGIS ROMANIA S.A. (liader),EGIS RAIL,ITALROM INGINERIE INTERNAȚIONALĂ
EGIS ROMANIA S.A. – Ofertant (lider)
ELECTRIC RAIL PROJECT – Subcontractant 7,35%
ROAD SURVEY SRL- Subcontractant 6,68%
EGIS RAIL – Ofertant
Institutul de Arheologie Vasile Pârvan – Subcontractant 6,61%
GEOSTUD – Subcontractant 27,73%
ITALROM INGINERIE INTERNAȚIONALĂ – Ofertant
- Asociere : I.S.P.C.F. (Leader),BAICONS IMPEX S.R.L.
I.S.P.C.F. – Ofertant (lider)
BAICONS IMPEX S.R.L. – Ofertant
Institutul de Arheologie Vasile Pârvan – Subcontractant 6.53%
- Asociere : METROUL (Lider),INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL
METROUL – Ofertant (lider)
GEOCON GLOBAL CONSULTING – Subcontractant 10%
PROTELCO – Subcontractant 5%
ELECTRIC RAIL PROJECT – Subcontractant 5%
INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL – Ofertant
TORCAD CONSULTING – Subcontractant 2%
DANAVI – Subcontractant 1%
EPC – CONSULTANȚĂ DE MEDIU – Subcontractant 1,5%
Institutul de Arheologie Vasile Pârvan – Subcontractant 5%.
Se va identifica soluția optimă pentru modernizarea liniilor și instalațiilor
Studiul va identifica opțiunea optimă de investiții pentru modernizarea liniilor și a instalațiilor, atât din punct de vedere tehnico-economic, cât și operațional, ținând cont de necesitatea asigurării interoperabilității depline a infrastructurii feroviare din Nodul feroviar București cu rețeaua feoviară TEN-T.
Firma care va câștiga licitația va îndeplini următoarele obiective specifice: elaborarea Studiului de Fezabilitate; elaborarea documentației necesare emiterii Hotărârii de Guvern privind exproprierea imobilelor necesare lucrării de utilitate publică; elaborarea documentației pentru finalizarea procedurii de expropriere; elaborarea documentației tehnice necesare întocmirii documentaţiei de licitaţie pentru achiziția proiectării și execuției lucrărilor, respectiv a serviciilor de consultanță/supervizare execuție lucrări.
SF pentru modernizarea Complexului Feroviar București va costa cinci milioane de euro
Valoarea estimată a contractului este de 22.537.410,05 lei fără TVA (echivalentul a aproximativ 4,5 milioane de euro), la care se adaugă TVA în valoare de 4.282.107,91 lei, rezultând o valoare totală estimată de 26.819.517,96 lei (5,4 milioane de euro).
Durata de prestare a serviciilor este de 21 de luni, care include și perioada necesară verificării şi aprobării documentelor de către CFR SA. (A.B.)
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail