Site logo
Cum a ajuns un tren de la Pitești la București cu o întârziere de cinci ore
26 aprilie 2024

Trenul RE 13211, care circulă în relația Pitești – București Nord, a ajuns în Gara de Nord la ora 20:51, cu o întârziere totală de 310 minute.

UPDATE. Ulterior anunțului CFR SA, a venit și reacția CFR Călători: ”Referitor la informațiile din mass-media (publicate pe baza informațiilor de la CFR SA – n.red.) potrivit cărora călătorii care circulau cu trenul RE 13211 pe ruta Pitești – București Nord au avut o întârziere de 300 de minute, CFR Călători face următoarele precizări: călătorii NU au ajuns în 300 de minute la București, ci într-un timp rezonabil. Ei au fost preluați din stația Pitești în scurt timp de alte trenuri ale companiei care aveau ca destinație București Nord.
Problemele care au afectat călătorii au fost cauzate atât de o defecțiune tehnică a locomotivei trenului RE 13211 cât și a lucrărilor realizate de către CFR SA de înlocuire a șinelor de cale ferată. CFR Călători cere scuze pasagerilor afectați”. În comunicatul CFR Călători nu se precizează însă ce înseamnă ”timp rezonabil”.

Situația a fost explicată vineri seara de către CFR SA într-un comunicat de presă: ”Menționăm că trenul RE 13211 s-a format în stația Pitești din garnitura trenului RE 13245, care a ieșit din Depoul Basarab cu o întârziere de 17 minute, iar în gara TITU a anunțat defectarea locomotivei și a staționat încă 191 de minute până a ajuns o locomotivă de ajutor pentru continuarea călătoriei pâna la Pitești.

Precizăm că în anumite zone de pe tronsonul București – Pitești, CFR SA desfășoară lucrări de reparații de tip QUICK WINS și de reînnoire a suprastructurii căii, însă după cum am informat public, prin intermediul comunicatelor de presă, întârzierile cauzate de aceste lucrări nu depășesc, în general, 30 – 40 de minute”, spune CFR SA care transmite scuze călătorilor care aveau bilete la trenul RE 13211 pentru întârzierea înregistrată la sosire în Gara de Nord.

CFR menționează că personalul feroviar al CFR SA depune permanent toate eforturile necesare pentru a reduce minutele de întârziere cauzate de lucrările la suprastructura căii. „Nu putem interveni însă în cazul defectării locomotivelor. Operatorii de transport de călători au obligația să își administreze propriul parc de locomotive și vagoane, iar atunci când apar defecțiuni trebuie să intervină operativ, prin îndrumarea locomotivelor de ajutor, astfel încă garniturile respective să fie reînscrise într-un timp cât mai scurt în circulație”, spun oficialii CFR SA.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share