Societatea de Transport București a anunțat vineri că documentele pentru avizele edilitare STB se vor depune doar online, din cauza epidemiei de coronavirus.
În perioada limitării contactului cu publicul al personalului STB SA, cererile de aviz pot fi trimise doar online, pe adresa de e-mail avizeedilitare@stbsa.ro, împreună cu documentația specificată la punctele 1-5: Certificat de Urbanism – un exemplar (copie); Memoriu tehnic – un exemplar (copie); Plan scară 1:2000 (nemicșorat), care să aibă aplicată ștampila „Anexă la certificatul de urbanism” – un exemplar (copie); Planuri scară 1:500 (nemicșorate), care sa aibă aplicată ştampila „Anexă la certificatul de urbanism” – două exemplare (copie), în format editabil (*.dwg, versiune 2007); Avizul comisiei Tehnice de Circulație din cadrul PMB, dacă este specificat în Certificatul de Urbanism.
Fără aceste documente, solicitarea nu poate fi procesată, se arată în comunicatul dat publicității de STB, disonibil AICI, în care sunt prezentate și tarifele.
Avizele edilitare STB se eliberează la Registratură
După trimiterea documentației, solicitantului i se va transmite numărul de înregistrare, precum și taxa de eliberare aviz care trebuie achitată cu ordin de plată în contul STB SA deschis la BRD. În vederea efectuării plăților online, solicitantul va specifica în e-mail datele de identificare ale persoanei fizice sau juridice, pentru emiterea facturii fiscale, împreună cu contul IBAN din care se va face plata.
Răspunsul la cererea de aviz va fi trimis la adresa de e-mail de la care s-a făcut solicitarea. Avizul și factura în original pot fi ridicate de la Registratura STB SA din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, București, începând cu data comunicată prin e-mailul de răspuns, de luni până vineri între orele 12:00 – 14:00.
Pentru informații suplimentare, puteți contacta Serviciul Proiectare Infrastructură și Avize Edilitare al STB SA la numărul de telefon 021.30.74.206.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail