Două companii au depus oferte la licitația organizată de Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători SA în vederea transmiterii de SMS-uri pentru serviciul Bilete CFR Online.
La finele lunii septembrie, așa cum am scris atunci, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație cu titlul “Servicii de transmitere mesaje SMS, către orice rețea, clienților aplicațiilor de cumpărare
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost data de 11 noiembrie 2024, ora 15:00. Potrivit anunțului din SEAP, la procedura de achiziție au fost depuse două oferte, din partea firmelor 4Pay Systems SRL și Link Mobility SRL.
Serviciul Bilete CFR Online, operațional din 2009
Operatorul feroviar de stat oferă din octombrie 2009 şi până în prezent, pentru persoane fizice şi juridice, serviciul de cumpărare Bilete CFR Online a legitimațiilor de călătorie în trafic intern, ca o completare a pachetului de servicii oferite, prin intermediul internetului, în conformitate cu standardele europene.
Având în vedere că acest serviciu este de tip „ticketless” (nu este necesară prezentarea biletului în forma fizică), pentru îmbunătăţirea acestuia, se transmit şi prin SMS datele aferente călătoriei, respectiv date privind tranzacţiile efectuate (ID bilet şi sumă) către utilizatorii serviciului prin intermediul unei aplicații dedicate şi un număr scurt care permite asocierea etichetei alfanumerice „CFR Online” în momentul trimiterii SMS-urilor către clienţi. De asemenea, din anul 2018 serviciul online permite şi cumpărarea legitimațiilor de călătorie în trafic internațional. Utilizatorul primeşte prin SMS la numărul de telefon declarat în procesul de cumpărare următoarele informaţii: ID-ul comenzii şi suma ce trebuie achitată curierului, în cazul livrării biletelor prin curier.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail