FOTO Cum avansează șantierul din gara Timișoara Nord, la linii și peroane
Șantierul din gara Timișoara Nord, pentru modernizarea liniilor de cale ferată și a peroanelor din stație, avansează.
”În stația Timișoara Nord, constructorul Webuild continuă lucrările de modernizare menite să dezvolte infrastructura civilă ce va deservi partea de nord și de vest a orașului, oferind un acces rapid la sistemul de trafic feroviar. Astfel, la ora actuală se execută următoarele lucrări:
– Se finalizează fundația de la parcarea supraterană;
– Se betonează primul canal de revizie 8T, aferent grupei tehnice de linii;
– S-a finalizat asamblarea celui de-al doilea tronson al pasarelei pietonale, urmând a fi montat pe piloni în următoarea perioadă;
– Se execută săpături la infrastructura liniilor din grupa tehnică;
– Descărcare prefabricate pentru peroane”, a postat SRCF Timișoara pe pagina sa oficială de Facebook.
Tronsonul a fost scos din PNRR
Șantierul din gara Timișoara Nord face parte din proiectul de pe Lotul 3 Timișoara Est-Ronaț Triaj din tronsonul Caransebeș-Timișoara-Arad, lucrări executate de Asocierea Webuild SPA-Participazioni Italia SPA-Salcef SPA.
În cursul lunii septembrie a fost montat primul tronson al structurii metalice din pasarela pietonală din stația Timișoara Nord. Lucrările la noua pasarelă au început în luna aprilie. Lucrările pe Lotul 3 Timișoara Est-Ronaț Triaj au ajuns la 13,11%, potrivit ultimelor date centralizate ale Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, aferente lunii august, așa cum am scris.
Segmentul de cale ferată care traversează Timișoara are 13,86 km, cinci stații, trei poduri, trei podețe, patru pasaje superioare și cinci pasaje inferioare. Termenul estimat de finalizare a segmentului de cale ferată care traversează Timișoara este 2026. El nu va putea fi însă respectat, așa că acest lot a fost scos din PNRR.






Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
Whatsapp
VK
Mail