Site logo

FOTO. Cum se lucrează pe tronsonul feroviar Bârzava-Ilteu, în prag de inaugurare

14 octombrie 2024
tronsonul feroviar Bârzava-Ilteutronsonul feroviar Bârzava-Ilteu

Sucursala Regională de Căi Ferate Timișoara a prezentat luni cum se lucrează pe tronsonul feroviar Bârzava-Ilteu, în prag de inaugurare.








tronsonul feroviar Bârzava-Ilteu

”Modernizarea subtronsonului 2b Bârzava-Ilteu km 569+288 la 533+246 – lucrări de reabilitare a liniei CF Frontieră-Curtici-Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h.v. În această perioadă, pe raza subtronsonului 2b, au loc o serie de lucrări de întreținere a căii. Astfel, în data de 11.10.2024, între km 575+300 – 575+610, au avut loc lucrări de completare cu  piatră spartă, buraj mecanic a căii și profilare a prismei de piatră spartă. Scopul lucrărilor este de a menține linia CF în parametri optimi de circulație feroviară”, se arată într-o postare de pe pagina de Facebook CFR Infrastructură Timișoara.



Tronsonul feroviar Bârzava-Ilteu este la un stadiu fizic de 91,98%

Potrivit ultimelor date publicate de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, pe care le-am prezentat recent, la nivelul lunii august 2024 modernizarea tronsonului feroviar 2b Bârzava-Ilteu a ajuns la un stadiu fizic al lucrărilor de 91,98%. În aceste condiții, cu puțin noroc, am putea avea parte de o recepție pe acest lot, pe care șantierul a început în 2017, până la finalul anului.

Lucrările pe acest tronson cu o lungime de 36,04 km sunt făcute de Asocierea Webuild SpA – FCC Construccion SA – Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – Thales Systems Romania SRL.



Share