Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI) a instalat panouri electronice în Gara de Nord, prin care se poate afla în timp real sosirea autobuzelor, troleibuzelor și tramvaielor Societății de Transport București. Nu și a trenurilor Metrorex.
”Intrăm în normalitate: TPBI extinde sistemul de informare pentru călători – panouri digitale la Gara de Nord. Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI) extinde sistemul de informare pentru călători în principalul punct feroviar de intrare și ieșire din Capitală: Gara de Nord. Astfel, pasagerii aflați în gară au acum posibilitatea de a afla toate informațiile necesare continuării călătoriei către destinația dorită, prin intermediul panourilor digitale amplasate atât în zona Biroului de Informații, cât și la fiecare ieșire. De exemplu, călătorii sosiți cu trenul în Gara de Nord pot consulta panoul de la Biroul de Informații pentru a afla liniile de transport în comun care tranzitează zonele de la toate ieșirile din incintă, precum și stațiile de la care pot fi accesate acestea. Apoi, la ieșirile din gară, se află panouri care indică timpul rămas până la sosirea vehiculelor de pe respectivele linii în stații, spre fiecare sens de mers”, se arată într-un comunicat dat publicității vineri de TPBI și postat și pe pagina de Facebook a Asociației.
Panouri electronice în Gara de Nord, tichia de mărgăritar peste trotuarul rulant vandalizat
Sosirea curselor STB poate fi aflată în timp real, însă nu și cea a trenurilor Metrorex care circulă pe la Gara de Nord, pe magistralele 1 și 4. Până la ora publicării acestei știri, reprezentanții TPBI nu au putut fi contactați pentru a explica acest lucru.
Una peste alta, panourile electronice par mai degrabă o tichie de mărgăritar pentru Gara de Nord, unde de aproape patru ani la linia 1 te întâmpină imaginea trotuarului rulant vandalizat. Din investiția Pasajului Basarab face parte și trotuarul rulant dintre Gara de Nord şi Gara Basarab (de la linia 1 a Gării de Nord). El a fost dat în folosinţă în noiembrie 2013 și nu a funcționat decât un an, după care a fost oprit.
Investiţia în valoare de 11 milioane de lei a constat în şase trotuare rulante, câte trei pentru fiecare sens, cu o lungime de 80 de metri fiecare, care se deplasau cu 0,5 metri pe secundă. Cele şase porţiuni au o capacitate maximă de 6.000 de persoane pe oră pe sens.
În noiembrie 2020, trotuarul a fost vandalizat de autori rămași necunoscuți până acum.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail