15 tone de șină sunt înlocuite într-o singură noapte, spun reprezentanții transportatorului public în subteran.
”Când luminile orașului se sting, metroul prinde viață și activitățile de noapte încep în ritm alert. La 14 metri în subteran, personalul care lucrează noapte de noapte execută lucrări de amploare pentru înlocuirea căii de rulare și refacerea instalațiilor aferente sistemului de circulație.Zeci de tone de șină sunt înlocuite într-o singură noapte sub testul presiunii, astfel încât întreaga lucrare să fie gata în cel mai scurt timp pentru redarea circulației trenurilor de a doua zi, în siguranță. Lucrările de înlocuire a șinei la metrou sunt ciclice și asigură siguranța circulației călătorilor care utilizează metroul”, au scris joi reprezentanții companiei într-o postare pe un site de socializare.
Zilele trecute compania a dat mai multe informații privind lucrările de reparație efectuate. Metrorex schimbă șinele pe firul 2 între staţiile Politehnica și Lujerului, de pe Magistrala 3 a metroului bucureștean, iar în cea de-a doua jumătate a anului va derula aceleaşi operaţiuni între Nicolae Grigorescu și Republica pe firul 1, pe o lungime de 5 kilometri. Potrivit şefului Secţiei Linii tuneluri 1 din cadrul Metrorex, Gabriel Gologan, astfel de lucrări se desfăşoară ciclic, iar şinele trebuie schimbate într-un interval de timp de 10-30 de ani, în funcţie de uzura lor. Mai multe detalii aici.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail