Misie grea, vorba lui Caragiale. O delegație a ARF s-a deplasat în Polonia și Germania pentru a inspecta următoarele două trenuri după primele două sosite în România. S-au prezentat „history book” și s-au făcut inspecții vizuale de către angajații ARF.
Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că, în perioada 16-19 decembrie 2024, o delegație a reprezentanților autorității a fost invitată, de către furnizorul Alstom, să participe – în Polonia și Germania – la o serie de recepții preliminare, așa cum prevăd clauzele Contractului nr. RUIC 257/25.03.2022, ce are ca obiect achiziția a 37 de rame electrice de lung parcurs, proiect cod SMIS 316400.
Potrivit comunicatului de presă remis marți de ARF, conform celor menționate în invitația oficială a Alstom, reprezentanții ARF și ai supervizorului Egis vor efectua în comun următoarele acțiuni:
- în data de 17.12.2024:
– la unitatea de producție Alstom din localitatea Chorzów – Polonia, se va derula testul de recepție la fabrică (FAT) la rama electrică RE-IR TS03, în vederea expedierii ei în România;
– de asemenea, va avea loc prezentarea documentației – ramei electrice TS03 (car history book);
– inspecția trenului, respectiv evaluarea vizuală a ramei electrice TS03;
– testele funcționale statice ale ramei electrice TS03.
- în data de 18.12.2024:
– la unitatea de producție a furnizorului Alstom din localitatea Bautzen – Germania, se va desfășura prezentarea fluxului de producție și inspecția preliminară a ramei electrice TS04.
Aceste două rame electrice (TSO3 și TSO4) fac parte din lotul celor 12 trenuri atribuite de ARF, în cadrul primului contract de servicii publice licitat din România (CSP-L1), ce a fost încheiat cu operatorul SNTFC CFR Călători SA, pentru operarea pe rutele și cu frecvența prevăzute în documentul menționat, care a fost aprobat prin HG nr.1328/28.12.2023.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail