Duminică seara se înregistrează întârzieri pe calea ferată București-Constanța, din cauza unui deranjament la Pajura.
”În această seară, între stațiile București Nord – Pajura, s-a produs un deranjament ce a dus la lipsa tensiunii în linia de contact. Se așteaptă intervenția drezinei pantograf. CFR Călători a pus la dispoziția managerului de infrastructură – CFR SA, locomotivă diesel. Până la remedierea deranjamentului, trenurile vor circula pe relația București Băneasa – Chitila – București Nord și retur. În prezent este afectată circulația următoarelor trenuri:
Trenul IR 1680 Constanța–București Nord staționează în gara Băneasa
Trenul R 8004 Constanța–București Nord staționează în gara Pantelimon
Până la redeschiderea circulaţiei în condiţii de siguranţă, pot fi posibile întârzieri ale trenurilor de călători, dar și ale altor trenuri din graficul de circulație pentru a se asigura legăturile la trenurile întârziate.
CFR Călători le cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate şi le mulţumește pentru înţelegere”, se arată într-un comunicat dat publicității de operatorul feroviar de stat.
Magistrala 800 București-Constanța este cea mai modernă magistrală de pe rețeaua feroviară românească, dar aici apar și cele mai mari probleme.
CITEȘTE și Întârzieri pe cea mai modernă magistrală feroviară din România. Când vor dispărea
Întârzieri pe calea ferată București-Constanța. Pantograf rupt
Oana Brânzan, purtătorul de cuvânt al CFR SA, a venit cu precizări: Trenul R 8087 și-a rupt pantograful între stațiile București Nord – Ra~mificația Pajura. Până la remedierea deranjamentului înregistrat la linia de contact și la componentele sistemului de alimentare cu energie electrică, celelate trenuri, care tranzitau intervalul respectiv, circulă prin Chitila. Trenul R 8087 a fost retras în Pajura, pentru asigurarea frontului de intervenție cu drezina pantograf”.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail