Site logo
O asociere de firme vrea să modernizeze Depoul de tramvaie Galați pentru 22 de milioane de euro
20 decembrie 2024
Depoul de tramvaie GalațiDepoul de tramvaie Galați

O asociere de firme românești a depus singura ofertă la licitația de 22 de milioane de euro privind modernizarea Depoului de tramvaie Galați.

Luna trecută, Primăria Galați a postat în sistemul electronic de achiziții publice anunțul de licitație ce are ca obiect ”Dezvoltarea urbană a municipiului prin modernizarea infrastructurii transportului public cu tramvaiul, modernizarea Depoului de tramvaie nr. 1”. Valoarea estimată a contractului este de 110.623.738,01 lei (peste 22 de milioane de euro).



Ce lucrări se vor face la Depoul de tramvaie Galați

Lucrările incluse în acest proiect constau în reabilitarea halelor de reparații și întreținere ale depoului, construirea unor noi facilități, cum ar fi stația de spălare, copertina pentru gararea tramvaielor și un spațiu de depozitare, dar și modernizarea infrastructurii existente. Aceste intervenții vor include realizarea de linii de tramvai noi, înlocuirea firului de contact și modernizarea rețelelor de apă, canalizare și electrice, precum și asigurarea racordului la rețeaua de gaze naturale. Obiectivele sunt propuse pentru finanțare prin Programul Regional 2021-2027.

Potrivit anunțului din SEAP, la termenul limită a fost depusă o singură ofertă:

  1. Asociere : Tancrad (lider), Lemacons, Oldroad Construct, Citadina 98,

Subcontractanți: Scando, Rotermit, Romgaz Proiecte Instalații SRL, AB-EL SRL, Soluții Electrice Integrate SRL.

Aceeași asociere, dar cu lider Citadina 98, nu Tancrad, a depus zilele trecute și unica ofertă la o altă licitație a Primăriei Galați, cu titlul ”Dezvoltarea urbană a municipiului prin modernizarea infrastructurii transportului public cu tramvaiul, Bulevardul Siderurgiștilor, tronson 2 și a străzii Ștefan cel Mare”, așa cum am scris atunci.

În acest caz, valoarea totală estimată a contractului este de 87.386.710,96 lei, echivalentul a aproximativ 17,5 milioane de euro, iar lucrările, care se vor desfășura pe tronsonul de pe strada Ștefan cel Mare și pe bulevardul Siderurgiștilor, între Piața Energiei și intrarea pe viaduct, ar trebui să dureze doi ani.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share