Site logo

Opt constructori români și unul austriac se bat pe un contract de modernizare în stația CF Sibiu

de 7 octombrie 2025
Opt constructori români și unul austriac se bat pe un contract de modernizare în stația CF Sibiu

Opt constructori români (cinci cu oferte individuale și alți trei grupați într-o asociere) și unul austriac se bat pe un contract de modernizare în stația CF Sibiu scos la licitație de Sucursala Regională de Căi Ferate Brașov.

La începutul lunii septembrie, așa cum am scris atunci, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce are ca obiect ”Amenajare platforma stației cap X – stația Sibiu – etapa 2, (execuție)”. Valoarea totală estimată a contractului este de 2.646.912,43 lei, echivalentul a aproximativ 520.000 de euro.

Prin realizarea acestei lucrări se urmărește modernizarea zonei CFR din capătul X al stației, aflată în imediata apropiere a clădirii de călători din stația CF Sibiu, zonă cunoscută sub denumirea “rampă”, se arată în anunț.

Categoriile de lucrări ce se vor executa se prezintă după cum urmează: • Se demolează rampa pe o suprafața de 2707mp • Se încarcă si se transportă la groapa de gunoi molozul rezultat • Se nivelează terenul și se compactează • Se trasează lucrările pe teren pentru fiecare lucrare în parte, și anume: pentru drum electrocar, zona pietonală, zona trotuar, zona acces de la pasajul superior spre liniile 1-4, zona parcare auto, zona trecerii la nivel • Suprafața drum electrocar asfaltată = 437.50mp • Suprafața asfaltata pentru zona acces la liniile 1-4 = 100 mp • Suprafața cu piatră cubică pentru zona acces peste linia 39 = 50 mp • Suprafața zone pietonale realizate din piatra cubică recuperată = 390 mp • Suprafața zona trotuar realizată cu îmbrăcăminte asfaltică BA8 = 390 mp. • Suprafața zonei de protecție linia 39 realizată din asfalt = 267 mp • Suprafața asfaltată pentru zona de parcare = 2004 mp • Suprafața zonei verzi = 166.00 mp • Pe zona trotuarului se va completa gardul existent la str. Socului pentru delimitarea zonei de protecție a liniei 39 până la limita opritorului pe o lungime totală de 18 m.



Ofertele depuse

La termenul limită, care a fost luni, 6 octombrie, potrivit anunțului din SEAP au fost depuse următoarele oferte:

  1. Individuală: Gdo Mov Impex SRL
  2. Individuală: Drumuri și Poduri SA
  3. Individuală: Edifice
  4. Individuală: Strabag

Subcontractant: Electric Serv

  1. Individuală: Construcții Feroviare Mureș SA
  2. Individuală: SC Dumbrava Minunată SRL

7. Asociere: Lutghart Solutions (lider), Standard, Ayo DHT Technology.



Share