Site logo
25 aprilie 2023

Promisiunea a fost făcută de către Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

Traversarea pasajului peste linia de cale ferată București – Constanța se va face în câteva minute față de câteva zeci de minute cât durează acum traversarea localității menționate și a căii ferate.

În prezent se fac lucrările:

  • se așterne stratul de legătură (BAD 22.4) în girații;
  • se execută lucrări de vopsire cu protecție anticorozivă pe pasaj;
  • se execută lucrări de semnalizare verticală;
  • se montează tubulatura pentru asigurarea scurgerii apelor de pe pasaj;
  • se montează stâlpii de iluminat public;
  • se execută lucrări de profilare taluze și execuție strat vegetal;
  • se montează dispozitivele de evacuare a apelor (rigole, casiuri);
  • se așterne stratul de piatră spartă pe acostamente.

Proiectul prevede realizarea unei supratraversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800.

Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Cart

Coș

Share