Site logo
Patru firme se bat pe modernizarea liniilor de tramvai din Arad, pe două loturi
8 ianuarie 2025
tramvai din Arad tramvai în Arad e-ticketing în tramvaie la Arad tramvaie noi prin PNRR tânăr infectat cu covid tramvaie noi la Aradtramvai din Arad tramvai în Arad e-ticketing în tramvaie la Arad tramvaie noi prin PNRR tânăr infectat cu covid tramvaie noi la Arad

La licitația lansată în noiembrie pentru modernizarea liniilor de tramvai din Arad, pe două loturi, au fost depuse oferte din partea a patru firme, dintre care două grupate într-o asociere.

În a doua jumătate a lunii noiembrie 2024, informam că Primăria Arad a scos la licitație două contracte în valoare cumulată de aproape 11 milioane, pentru modernizarea liniei de tramvai în oraș.

Anunțul de licitație a fost publicat în SEAP, iar valoarea totală estimată este de 54.020.208,84 lei. Procedura de achiziție este împărțită în două loturi, astfel:

Lot 1 Lucrări de refacție linie cale de tramvai și a rețelei aeriene de contact aferente în municipiul Arad – tronsonul III – Calea Radnei de la Pasaj Micălaca la strada Renașterii

Este vizat un tronson de 1.519 m cale dublă, plus un racord către depou de 162 m cale simplă.

Valoarea estimată fără TVA: 19.688.678,25 lei

Lot 2 Lucrări de refacție linie cale de tramvai și a rețelei aeriene de contact aferente în municipiul Arad – tronsonul I– Piața Podgoria – Pasaj Micălaca – Micălaca Zona III

Tronsonul scos la licitație are 4.287 m cale simplă, care include și bucla de întoarcere și linia de tragere.

Valoarea estimată fără TVA: 34.331.530,59 lei.



Au fost depuse trei oferte

După o amânare, termenul limită de depunere a ofertelor a fost stabilit în final pentru data de 30 decembrie 2024.

Potrivit anunțului din SEAP, publicat zilele trecute, pentru ambele loturi au fost depuse câte trei oferte, după cum urmează:

  1. Ofertant unic: Sylc Con Trans;
  2. Ofertant unic: Porr Construct;

3. Asociere: Precon Transilvania SRL (lider), Drum Asfalt.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share