Site logo
SRCF Iași încearcă din nou să contracteze lucrări feroviare la frontiera cu Ucraina
3 decembrie 2024
reparații feroviare la frontiera cu Ucraina reparații CFR la frontiera cu Ucraina lucrări feroviare la frontiera cu Ucraina reparații linii ferate la frontiera cu Ucraina electrificarea Magistralei CFR 500 electrificarea Magistralei 500 repararea liniei Dărmănești-Vicșani-Frontieră lucrările din stația CF Vicșanireparații feroviare la frontiera cu Ucraina reparații CFR la frontiera cu Ucraina lucrări feroviare la frontiera cu Ucraina reparații linii ferate la frontiera cu Ucraina electrificarea Magistralei CFR 500 electrificarea Magistralei 500 repararea liniei Dărmănești-Vicșani-Frontieră lucrările din stația CF Vicșani

Sucursala Regională de Căi Ferate Iași încearcă din nou să contracteze lucrări feroviare la frontiera cu Ucraina, de această dată la un preț cu 23,5% mai mare.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce are ca obiect ”Linia 500 Ploieşti-Vicşani, interval de staţie Vicşani-Frontieră, km 490+000-491+100 – înlocuire traverse BA cale încălecată”. Valoarea totală estimată a contractului, ce va trebui dus la bun sfârșit în termen de opt luni, este de 3.193.277,31 lei, echivalentul a aproximativ 540.000 de euro.

Inițial, licitația a fost lansată în martie, așa cum am scris atunci, dar a fost anulată din lipsă de oferte. Și la următoarea tentativă s-a întâmplat la fel, probabil din cauza valorii estimate, care era de doar 2.585.062,19 lei, echivalentul a aproximativ 520.000 de euro. Rămâne de văzut dacă majorarea cu 23,5% a valorii estimate va atrage ofertanți.



Sunt necesare lucrări urgente

Pe tronsonul feroviar respectiv, starea căii este la limita instrucțională prevazută de reglementările în vigoare, din cauza stării necorespunzătoare a traverselor de beton și a materialului de prindere.

În vederea asigurării condițiilor de siguranța circulației feroviare este necesară executarea în regim de urgență a lucrărilor de înlocuire a traverselor de beton cu traverse de beton T19, lucrări efectuate la linii până la atingerea vitezei stabilite de circulație. Suprastructura liniei CF este încălecată, șină tip 49, CCJ, traverse de beton linie neelectrificată, prindere indirectă.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 21 ianuarie 2025, ora 15:00, iar ele trebuie să rămână valabile până pe 21 mai 2025.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share