Site logo
Trei firme românești își dispută un contract de înlocuire traverse între Gârleni și Buhuși
24 decembrie 2024
înlocuire traverse licitații  pentru traverse Regionala Cluj vrea traverseînlocuire traverse licitații  pentru traverse Regionala Cluj vrea traverse

Trei firme românești vor să obțină contractul de 60.000 de euro licitat de SRCF Iași pentru înlocuire traverse între Gârleni și Buhuși.

Pe 19 noiembrie, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce are ca obiect ”Linia 507 Bacău-Bicaz, interval stație Gârleni-Buhuși, km. 19+015 – km. 19+235 – lucrări de înlocuire traverse de beton necorespunzătoare”, așa cum am scris atunci. Valoarea totală estimată a contractului este de 310.084,03 lei, echivalentul a peste 60.000 de euro.

În anunț se arătă că starea căii este la limita instrucțională privind siguranța circulației feroviare din cauza traverselor de beton necorespunzătoare. Totodată, materialul mărunt de cale din alcătuirea suprastructurii căii înregistrează o uzură foarte ridicată, iar prisma de piatră spartă este colmatată. Suprastructura liniei CF este tip 49, CFJ, traverse de beton linie neelectrificată, prindere indirectă. Lucrările se efectuează în conformitate cu prevederile ”Instrucțiunilor de întreținere a suprastructurii căi ferate – nr. 300” și se execută în scopul remedierii unor deformații aflate la limita toleranțelor, precum și pentru prevenirea unor deranjamente locale. Lucrările prevăzute a se efectua nu se supun autorizării conform prevederilor din Legea nr. 50/1991 actualizată – privind autorizarea executării lucrărilor de construcții.

”Neluarea măsurilor de înlocuire a suprastructurii CF va impune în prima etapă restricționarea vitezei de circulație a trenurilor și a tonajului, conducând în cazul înrăutățirii stării căii la închiderea circulației feroviare. Prin lucrările care se execută, starea tehnică a suprastructurii căii și geometria căii trebuie să se încadreze în cerințele impuse de reglementările și toleranțele admise în exploatare conform normativelor, astfel încât circulația trenurilor să se realizeze în condiții de siguranță cu vitezele și tonajele stabilite”, se preciza în anunț.



Ofertele depuse

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost data de 23 decembrie 2024, ora 15:00.

Potrivit anunțului din SEAP, au fost depuse următoarele oferte:

  1. Ofertant unic: Elvas Deco SRL
  2. Ofertant unic: Contrans Impex
  3. Ofertant unic: Con Metal CF SRL.

Ofertele trebuie să fie valabile până pe 23 aprilie 2025.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share