La aproape trei ani de zile de când circulația a fost sistată, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat antreprenorul care se va ocupa de reconstrucția Podului Budila, de pe secția 403 Hărman-Întorsura Buzăului.
Asocierea SC Confer Group SRL – SC Construcții Feroviare Drumuri Poduri SRL este câştigătoarea procedurii de licitaţie publică pentru execuția lucrărilor de Reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318 și de amenajare albie.
Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (SRCF Brașov şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii.
Reconstrucția Podului Budila va costa cinci milioane de euro
Oferta financiară a Asocierii SC Confer Group SRL – SC Construcții Feroviare drumuri Poduri SRL și SC RADARIA SRL, subcontractant declarant, a fost de 24.592.816,3 lei fără TVA, echivalentul a aproximativ cinci milioane de euro, (criteriul aplicat fiind cel mai bun raport calitate-preț).
Sursa de finanţare pentru lucrările de Reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318 și de amenajare albie este asigurată din fonduri de la bugetul de stat, iar durata contractului va fi de nouă luni, de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.
În perioada septembrie 2019 – iulie 2020 s-a derulat contractul de servicii pentru elaborare expertiză tehnică, DALI și proiectare, în baza căruia s-au obținut inclusiv documentaţiile tehnice ṣi economice, precum ṣi a aprobǎrilor necesare (aviz CTE SRCF Braṣov, aviz CTE CNCF, Ordin Ministru al MTIC), necesare organizării licitației pentru reconstrucția podului CF situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, la km 17+318, și lucrări de amenajare albie, lansată în septembrie 2020, cu termen limită pentru primirea ofertelor octombrie 2020.
Podul Budila s-a prăbușit în 2018 și de atunci nu a mai ajuns niciun tren la Întorsura Buzăului. Înainte de prăbușirea podului, pe ruta Brașov-Întorsura Buzăului circulau garnituri aparținând Regiotrans, actualmente Regio Călători. (A.B)
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail