Consiliul General al Municipiului București a aprobat, în ședința de miercuri, proiectul de hotărâre prin care se va separa cu garduri linia de tramvai între Șoseaua Mihai Bravu și Dristor.
Este vorba de proiectul privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiții ”Extinderea delimitării amprizei caii de rulare a tramvaielor față de carosabilul destinat traficului rutier prin garduri de protecție pe tronsonul modernizat al liniilor 19, 23, 27, cuprins între Șoseaua. Mihai Bravu – Str. Dristorului de pe B-dul Camil Ressu”, a anunțat joi Societatea de Transport București.
Circulația tramvaielor liniilor 19, 23, 27, pe tronsonul de pe B-dul Camil Ressu, cuprins între Șoseaua Mihai Bravu și Str. Dristorului, este îngreunată de circulația autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai și împiedică o frecvență de circulație constantă a tramvaielor, conform graficelor STB SA.
Va crește viteza după ce se separă cu garduri linia de tramvai
Prin delimitarea căii de rulare a tramvaielor, va crește viteza de exploatare și frecvența acestor mijloace de transport în comun. Lungimea totală a traseului delimitat este de 250 metri liniari, iar valoarea totală a investiției este de 132.302,29 lei.
Conform Studiului de fezabilitate, prin delimitarea liniei de tramvai, se va obține o viteză medie de exploatare de 13,67 km/oră pentru linia 19, 13,80 km/oră pentru linia 23, 13,72 km/oră pentru linia 27, respectiv o capacitate de transport de 1.551 călători/oră și sens pentru linia 19, 1.231 călători/oră și sens pentru linia 23, 1.926 călători/oră și sens pentru linia 27.
Culoare unice pentru circulația tramvaielor au mai fost realizate prin separarea căii de rulare pentru cinci dintre liniile de tramvai cu utilizare intensă: 1, 10, 21, 41 și 32.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail