Site logo
19 decembrie 2019
garduri linia de tramvaigarduri linia de tramvai

Consiliul General al Municipiului București a aprobat, în ședința de miercuri, proiectul de hotărâre prin care se va separa cu garduri linia de tramvai între Șoseaua Mihai Bravu și Dristor.

garduri linia de tramvai

Este vorba de proiectul privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiții ”Extinderea delimitării amprizei caii de rulare a tramvaielor față de carosabilul destinat traficului rutier prin garduri de protecție pe tronsonul modernizat al liniilor 19, 23, 27, cuprins între Șoseaua. Mihai Bravu – Str. Dristorului de pe B-dul Camil Ressu”, a anunțat joi Societatea de Transport București.

Circulația tramvaielor liniilor 19, 23, 27, pe tronsonul de pe B-dul Camil Ressu, cuprins între Șoseaua Mihai Bravu și Str. Dristorului, este îngreunată de circulația autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai și împiedică o frecvență de circulație constantă a tramvaielor, conform graficelor STB SA.

Va crește viteza după ce se separă cu garduri linia de tramvai

Prin delimitarea căii de rulare a tramvaielor, va crește viteza de exploatare și frecvența acestor mijloace de transport în comun. Lungimea totală a traseului delimitat este de 250 metri liniari, iar valoarea totală a investiției este de 132.302,29 lei.

Conform Studiului de fezabilitate, prin delimitarea liniei de tramvai, se va obține o viteză medie de exploatare de 13,67 km/oră pentru linia 19, 13,80 km/oră pentru linia 23, 13,72 km/oră pentru linia 27, respectiv o capacitate de transport de 1.551 călători/oră și sens pentru linia 19, 1.231 călători/oră și sens pentru linia 23, 1.926 călători/oră și sens pentru linia 27.

Culoare unice pentru circulația tramvaielor au mai fost realizate prin separarea căii de rulare pentru cinci dintre liniile de tramvai cu utilizare intensă: 1, 10, 21, 41 și 32.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share