Un contract pentru întreținerea liniilor din Depoul București Călători a fost scos la licitație de Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători SA. Club Feroviar a anunțat încă din luna aprilie a anului trecut că se pregătește o astfel de licitație.
În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat luni dimineață anunțul de licitație ce are ca obiect ”Servicii de întreținere, verificare și reparare curentă linii CF și aparate de cale din subunitățile SRTFC București și anume: Depoul București Călători inclusiv Remiza Automotoare București, Depoul Ploiești, SELC Basarab, Revizia de Vagoane București Basarab, Post Revizie de Vagoane Ploiești Sud”.
Valoarea totală estimată a contractului, ce se va întinde pe perioada unui an, este de 481.625,5 lei, echivalentul a aproape 100.000 de euro.
Condiții de participare la licitația pentru întreținerea liniilor din Depoul București Călători
Pentru participarea la licitație, ofertanții să facă dovada că au personal angajat, respectiv echipă formată din minimum patru lucrători precum și personal autorizat AFER conform legislației în vigoare. Se va prezenta copie după autorizarea AFER a personalului.
Garanția de participare este în valoare de 4.800 de lei, valabilă 120 de zile. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 24 martie 2021, oar 15,00. Oferta trebuie să fie valabilă până la data de 24 iulie 2021.
Trebuie întreținute și reparate 99 de schimbătoare de cale
Așa cum arăta Club Feroviar în luna aprilie 2020, lungimea totală a liniilor Regionalei București care vor intra sub incidența acestui contract este de 22,688 km, din care o treime – 6,742 km – în Depoul București. Aici sunt și 33 de schimbătoare de cale (macazuri). Pe locul 2 se află Depoul Ploiești, cu 8,694 km și 35 de schimbîtoare de cale. În total sunt, nici mai mult nici mai puțin, 99 de schimbătoare de cale.
”În cadrul întreținerii și reparației curente linii CF și aparate de cale, precum și intervenții rapide, operative în cazul producerii deranjamentelor, a terasamentului și a suprastructurii căii ferate, se execută servicii necesare pentru aducerea și menținerea liniei în limitele toleranțelor admise, astfel ca circulația să se facă în deplină siguranță, cu vitezele și sarcinile pe osie stabilite prin regulamentul tehnic de exploatare”, se arată în documentul obținut la vremea respectivă de Club Feroviar. (A.B.)
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail