Site logo
24 iunie 2020
Siemens Smatron pentru Unicom Tranzit

Cele două locomotive Siemens Smartron pentru Unicom Tranzit au ajuns la destinație, după ce plecaseră în urmă cu câteva zile de la fabrica Munchen Allach. În maximum două săptămâni ele vor intra în serviciu și vor remorca trenurile de marfă ale operatorului privat.

Adrian Bărbulescu

Siemens Smatron pentru Unicom Tranzit


Siemens Smatron pentru Unicom Tranzit

Siemens Smatron pentru Unicom Tranzit

Vestea sosirii la destinație a celor două locomotive de fabricație germană a fost făcută publică pe contul oficial de Linkedin al Unicom Tranzit. ”Bine ați venit, George și Karen! Să le urăm multe mile și tone”, se arată în postarea de pe rețeaua de socializare.

Cele două locomotive Siemens Smartron pentru Unicom Tranzit se pregătesc de intrarea în circulație

”Într-o săptămână, maximum două vor intra în serviciu. Mai sunt niște chestiuni strict tehnice care trebuie rezolvate, legate de înscrierea în parc. S-au ales și câteva variante pentru colantare. Sigur, ele arată bine și așa, dar trebuie într-un fel personalizate”, a declarat pentru Club Feroviar Cristian Bobe, manager de proiect în cadrul operatorului.

La începutul lunii în curs, prima locomotivă Siemens Smartron pentru România, din totalul de șase, a ajuns la Curtici. Siemens Mobility a încheiat două contracte pentru livrarea a astfel de locomotive în România, cu E-P Rail și Unicom Tranzit.

În România vor ajunge în total șase locomotive Siemens Smartron

”Patru locomotive vor fi livrate pentru E-P Rail și alte două pentru Unicom Tranzit. În contracte există și opțiunile ca operatorii să facă ulterior achiziții suplimentare”, declara recent pentru Club Feroviar Gabriel Stanciu, directorul Departamentului de Material Rulant și Mentenanță din cadrul Siemens Mobility România. Valoarea totală cumulată a celor două contracte, fără a include mentenanța, depășește suma de 15 milioane de euro.

Locomotivele Siemens Smartron pentru România vin de la fabrica Munchen Allach. Contractele semnate includ și asigurarea mentenanței materialului rulant pe o perioadă de opt ani de zile, dar și școlarizarea mecanicilor de locomotivă care le vor conduce.

Locomotivele Smartron pentru Bulgaria și România funcționează pe sistemul de alimentare cu curent alternativ de 25 kV și sunt echipate cu sistemul de control al trenului PZB. Locomotiva este livrată în culoarea standard „Capri Blue”, urmând ca ulterior fiecare operator să o colanteze sau vopsească în culorile și cu sigla proprii.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share