Site logo
GALERIE FOTO Dublarea căii ferate Mogoșoaia-Balotești va fi gata la finele lui septembrie
9 iulie 2020

Dublarea căii ferate Mogoșoaia-Balotești, la care lucrările au început în toamna anului trecut, va fi gata la finele lunii septembrie, dau asigurări constructorii austrieci. Club Feroviar vă prezintă cum arată în momentul de față proiectul și ce se va face în perioada următoare.

Adrian Bărbulescu




dublarea căii ferate Mogoșoaia-Balotești

dublarea căii ferate Mogoșoaia-Balotești

Lucrările la noul Punct Oprire Aeroport, aflat la intersecția DN1 cu Strada Gării Balotești din Otopeni, sunt extrem de avansate. În maximum două săptămâni va fi finalizată structura de beton, au declarat pentru Club Feroviar reprezentanții Porr Construct, antreprenorul general al lucrării.

După finalizarea lucrării, se va trece la montarea scărilor rulante și a lifturilor și la executarea finisajelor. Prefabricatele pentru peroane sunt deja depozitate în imediata apropiere și de azi a început montarea lor.

În ceea ce privește calea ferată propriu-zisă, între kilometrul 20 (punctul de oprire) și stația Balotești terasamentul este gata, iar Wiebe lucrează deja la suprastructură. A fost finalizată și sablarea pasajului feroviar de peste DN1, iar în curând va începe montarea șinelor de cale ferată.

Stația Mogoșoaia a fost finalizată, la fel și calea ferată până la Odăile, iar în stația Balotești se lucrează în momentul de față la montarea schimbătoarelor de cale (macazurilor).

50,5 milioane de lei pentru dublarea căii ferate Mogoșoaia-Balotești

Obiectivul de investiţii Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti, în valoare de 50,5 milioane de lei, are finanţare asigurată din fonduri de la bugetul de stat. Durata de realizare a acestei investiţii este, conform contractului, de 17 luni şi include cele două etape de implementare, elaborarea proiectului tehnic şi execuţia lucrărilor de infrastructură şi suprastructură feroviară pe întreagul traseu, în lungime de aproximativ opt kilometri.

Trebuie precizat faptul că proiectul reprezintă prima lucrare de dublare a unei linii de cale ferată realizată după 1989 pe reţeaua feroviară, exclusiv din fonduri de la bugetul de stat.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share