Site logo
3 martie 2020
trafic deviat la Aeroportul Otopenitrafic deviat la Aeroportul Otopeni

Începând de azi este trafic deviat la Aeroportul Otopeni Henri Coandă, pentru executarea unor lucrări la conexiunea feroviară spre București.

trafic deviat la Aeroportul Otopeni

„Începând cu data de 3 martie 2020 accesul din DN 1 către Aeroportul Internațional Henri Coandă, sensul de mers București – Ploiești, se va efectua prin sensul giratoriu de sub pasajul Otopeni din DN1, km 16+120. Breteaua de acces existentă în prezent pentru intrarea din DN 1 în Aeroportul Internațional Henri Coandă se va închide, pentru executarea lucrărilor în interiorul sensului giratoriu de la Terminalul Sosiri al Aeroportului, în vederea realizării obiectivului <Modernizarea liniei de cale ferată București – Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă, Bucuresti – Faza I, Racord CF la Terminalul 1>”, a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), prin intermediul unui comunicat de presă.

Va fi trafic deviat la Aeroportul Otopeni până la finele lunii aprilie

CNAIR a precizat că se estimează că restricția va fi instituită până la data de 30 aprilie 2020. ”Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţia de circulaţie instituită şi semnalizarea rutieră temporară”, se mai arată în comunicatul de presă citat.

Conexiunea feroviară directă Gara de Nord – Aeroport Henri Coandă Otopeni ar trebui să fie gata la finele lunii mai, înaintea Euro 2020.

Asocierea Arcada Company – ISPCF – DB Engineering & Consulting GMBH a câştigat procedura de licitaţie publică pentru proiectul „Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (proiectare şi execuţie)”.

Ofertă financiară a fost în valoare de 398,16 milioane de lei, fără TVA, iar contractul are o durată de 14 luni (două luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie).

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share