Un nou transport de grinzi metalice pentru calea ferată de Otopeni a pornit luni din Brașov, pe DN1A, urmând să ajungă joi la destinație.
În perioada 13.01.2020 – 16.01.2020, se va desfășura un transport cu depășiri pe traseul: Centura Brașov (județul Brașov) – DN1A – Vălenii de Munte – DN1B – Ploiești– DN1 – Potigrafu – Otopeni (județul Ilfov). Vehiculul transportă grindă metalică necesară la construirea pasajului de la Aeroportului Otopeni”, a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), printr-un comunicat de presă dat publicității luni.
CNAIR precizează că lățimea maximă a vehiculului este de patru metri, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. În conformitate OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.
”Etapele de desfășurare ale transportului sunt stabilite de poliția rutieră, care asigură însoțirea vehiculului cu depășiri. Transportul nu se va desfășura în perioadele și pe sectoarele de drum pe care sunt semnalate fenomene meteorologice periculoase, prin codurile galben, portocaliu sau roșu”, precizează CNAIR.
Se lucrează la foc continuu la calea ferată de Otopeni
Șantierul cuprins între DN1 și Terminalul Sosiri al Aeroportului Internațional Henri Coandă este un furnicar de muncitori ai Arcada Company Galați, liderul consorțiului de firme care construiește această conexiune feroviară.
”Am montat deja toate cele patru grinzi ale primului tronson. Estimăm că peste o lună de zile vor fi montate toate grinzile, până la tablier”, a declarat săptămâna trecută pentru Club Feroviar inginerul Liviu Trencea, șeful șantierului de la Otopeni.
Lucrările la calea ferată de Otopeni ar trebui să fie gata până în luna mai a acestui an, pentru a permite preluarea de la aeroport a miilor de suporteri ce vor sosi la București pentru cele cinci meciuri de la Campionatul de Fotbal Euro 2020 care se vor disputa pe Arena Națională.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail