Pentru a rezolva “lipsa de pe piața de muncă a personalului calificat necesar activității societății”, o problemă “generală și permanentă” societatea ROMÂNIA EUROEST SA este “dispusă să recruteze și candidați neexperimentați și necalificați pe care să îi formeze la locul de muncă”, precizează conducerea companiei în interviul acordat CFiR.
Societatea ROMÂNIA EUROEST SA a fost înființată în anul 1998 și are ca obiect principal de activitate reparații de locomotive precum și modernizări de locomotive. În acest domeniu are o vechime și o experiență de 22 de ani. În toată această perioada și-a câștigat un bun renume pe piața feroviară.
CFiR: Cum vedeți piața de muncă în domeniul transportului pe șină în contextul general – care sunt cele mai mari probleme cu care vă confruntați, dar și care ar fi punctele de atracție pentru un candidat la un loc de muncă în acest domeniu?
ROMÂNIA EUROEST SA: Principala problemă cu care ne confruntăm este lipsa personalului calificat de pe piața de muncă. De aceea, societatea noastră este dispusă să recruteze și candidați neexperimentați și necalificați pe care să îi formeze la locul de muncă.
Politica societății ROMÂNIA EUROEST SA în privința personalului nou angajat este integrarea rapidă și eficientă în echipă în urma unei instruiri adecvate. Pe lângă aceasta, societatea oferă o stabilitate mare a locului de muncă, un pachet salarial atractiv, precum și alte beneficii extrasalariale motivante întregului personal.
CFiR: Cum a fost afectată activitatea societății dvs de pandemia de coronavirus, atât din punctul de vedere al volumului de muncă, cât și financiar și la nivelul resurselor umane?
ROMÂNIA EUROEST SA: Nu putem spune că societatea ROMÂNIA EUROEST SA a fost afectată de pandemia de coronavirus, deoarece a avut în derulare contracte, și încă are, iar pe fluxul de producție – reparații a avut încontinuu până la această dată. Astfel, volumul de muncă a fost normal, la fel și nivelul resurselor umane.
Lipsa de pe piața de muncă a personalului calificat necesar activității noastre specifice, de reparații locomotive, este una generală și permanentă, nu a fost afectată de efectele pandemiei sau ale stării de urgență și de alertă impuse în țară noastră.
În ceea ce privește situația financiară a societății noastre, putem spune că a fost afectată puțin, dar în mod indirect, din cauza anumitor clienți care au înregistrat scăderea volumului lor de activitate, urmare a stării de pandemie.
CFiR: Ce măsuri ați luat pentru a contracara efectele măsurilor impuse în contextul pandemiei?
ROMÂNIA EUROEST SA: În perioada stării de urgență, cât și a stării de alertă, societatea ROMÂNIA EUROEST SA a luat toate măsurile impuse de autorități în vederea prevenirii infectării salariaților noștri cu noul coronavirus SARS COV-2. Aceste măsuri au fost luate astfel încât să nu fie afectată activitatea personalului angajat și, implicit, activitatea întregii societăți.
CFiR: Ați primit ajutor din partea decidenților politici? Dacă da, sub ce formă?
ROMÂNIA EUROEST SA: Societatea noastră nu a primit nici un ajutor din partea decidenților politici.
CFiR: În cât timp estimați că își va reveni la normal piața pe care vă desfășurați activitatea, precum și activitatea societății dvs?
ROMÂNIA EUROEST SA: Conform celor relatate în rândurile de mai sus, până la această dată societatea ROMÂNIA EUROEST SA a funcționat normal, la capacitate maximă, și-a desfășurat activitatea respectând toate măsurile de prevenire a contaminării cu noul coronavirus, inclusiv decalarea programului de lucru în mai multe tranșe cu diferență de o oră, acolo unde s-a impus.
Societatea Comercială ROMANIA EUROEST S.A. s-a înființat ca societate cu răspundere limitată în anul 1998, având ca obiect repararea mijloacelor de transport feroviar. În anul 1999 debuteaza pe piața transporturilor de marfă pe calea ferată și manevra feroviară, înregistrând alături de activitatea de reparații, performanțe financiare remarcabile.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail