Site logo
16 martie 2021

După închiderea companiei municipale Turistica, și Compania Municipală Managementul Transportului se desființează, a anunțat marți preşedintele PNL Bucureşti, Violeta Alexandru.

Compania Municipală Managementul Transportului se desființează

Violeta Alexandru a afirmat că PSD şi-a bătut joc de cei care muncesc în Bucureşti şi care plătesc taxe şi impozite, printr-un dezinteres legat de eficientizarea banilor locuitorilor Capitalei. Ea a anunţat închiderea Companiei Municipale Managementul Transportului.

“Companiile municipale trebuie închise una câte una prin hotărâri de Consiliu General. Fiecare dintre ele are anumite particularităţi, situaţia lor economică şi juridică este diferită şi ca atare, în deplină coordonare cu partenerii de la USR-PLUS, PNL trece astăzi la iniţierea unui al doilea proiect, după cel care a vizat închiderea Companiei Turistica, unul care să ducă în foarte scurtă vreme, în baza procedurilor de lichidare care sunt reglementate de lege, la închiderea Companiei Managementul Transportului”, a explicat preşedintele PNL Bucureşti.

Compania Municipală Managementul Transportului se desființează. Venituri aproape inexistente

În cadrul conferinţei de presă, consilierul general PNL Andrei Badiu, preşedintele Comisiei municipale pentru monitorizarea activităţii companiilor municipale, a afirmat că veniturile nete ale Companiei Managementul Transportului au ajuns la un nivel de 12% din valoarea capitalului social.

“În cursul acestei săptâmâni vom depune un proiect pentru dizolvarea şi lichidarea Companiei Managementul Transportului. Situaţia găsită la această companie este similară cu situaţia de la compania precedentă, în sensul în care veniturile nete ale societăţii au ajuns la un nivel de 12% din valoarea capitalului social”, a explicat consilierul general PNL.

El a menţionat că fondul de salarii al acestei companii era de opt ori mai mare decât cifra de afaceri. “Doar  ca exemplu, aş vrea să punctez următoarele aspecte: în anul 2019 Compania Managementul Transportului a avut o cifră de afaceri de 730 de mii de lei. Cu titlu de comparaţie, doar cheltuielile cu indemnizaţiile organelor de conducere au fost dublu faţă de atât, atenţie doar la cheltuielile cu indemnizaţia de conducere. Fondul de salarii al acestei companii era de opt ori mai mare decât cifra de afaceri şi aici este cel mai interesant – era de nouă ori mai mică cifra de afaceri decât orele suplimentare punctate la această companie”, a mai spus Andrei Badiu.

Compania trebuia să realizeze transport intermodal

Pe hârtie, obiectul de activitate al Companiei Municipale Managementul Transportului este extrem de stufos – de la supravegherea traficului din capitală și până la producerea de software.

Mai mult, compania ar fi trebuit să se preocupe și de transportul intermodal, fapt care însă nu s-a întâmplat, nefiind obținute niciun fel de rezultate în acest sens.

”Colaborarea cu autoritățile și instituțiile locale și centrale pentru integrarea tuturor tipurilor de transport într-un ansamblu unitar și realizarea unui transport intermodal”, se arată la atribuțiile Serviciului Logistică din cadrul companiei, potrivit Regulamentului de Organizare și Funcționare. (A.B.)

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share