Site logo
20 noiembrie 2020
contractul pentru podul Grădiștea covid în microbuze evaluarea ofertei pentru Podul Grădiștea Podul Grădiştea construcție lângă calea ferată licitația pentru podul Grădiștea licitația pentru podul de la Grădiștea cale ferată Bucureşti-Giurgiu licitația pentru podul de la Grădiștea licitația pentru podul Grădiștea

Premierul Ludovic Orban a anunțat joi când va fi semnat contractul pentru podul Grădiștea, prăbușit în urmă cu mai bine de 15 ani.

contractul pentru podul Grădiștea covid în microbuze evaluarea ofertei pentru Podul Grădiștea Podul Grădiştea construcție lângă calea ferată licitația pentru podul Grădiștea licitația pentru podul de la Grădiștea cale ferată Bucureşti-Giurgiu licitația pentru podul de la Grădiștea licitația pentru podul Grădiștea

Prim-ministrul a spus că își dorește să rezolve această problemă cât mai repede, astfel că, în două săptămâni urmează să fie semnat contractul cu constructorul.

”Podul de la Grădiștea, podul de cale ferată de la Grădiștea, practic, a devenit nefuncțional în urmă cu 15 ani și de atunci nu a fost reconstruit. Podul de la Grădiștea face parte din cea mai veche cale ferată din România, calea ferată București-Giurgiu, și îmi doresc să rezolvăm această problemă și într-un fel să spălăm rușinea ultimilor ani prin finalizarea cât mai rapidă a acestui proiect. Din acest motiv am discutat cu domnul ministru Bode și cu conducerea companiei CFR, iar obiectivul nostru este să semnăm, într-un termen de maximum două săptămâni, contractul de reconstrucție a podului de la Grădiștea”, a spus Ludovic Orban la inaugurarea unui pod de pe DN5.

Contractul pentru podul Grădiștea va fi semnat cu austriecii de la Porr Construct

Pe 6 noiembrie, Ministerul Transporturilor a anunțat că a fost stabilită oferta câștigătoare la licitația pentru modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu – Nord Frontieră (Lot 1).

Unica ofertă, depusă de Porr Construct, în valoare de 472,04 milioane lei fără TVA, a fost declarată câștigătoare în cadrul procedurii de achiziție a serviciilor de proiectare și execuție lucrări pentru Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ.

Obiectivul general al investiției Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între stațiile Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și următoarele poduri de cale ferată:

  • pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.
  • pod km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
  • pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m
  • pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Sursa de finanțare a acestui obiectiv este asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share