Slide Slide Slide


PARTENERI:

BREAKING NEWS. Deraiere impresionantă a unui tren cu cărbune la Motru, CE Oltenia

By
Accident de muncă cu încercare de mușamalizare astăzi în CE Oltenia, la Motru.
Un tren de 16 vagoane, încărcate cu cărbune care venea de la Roșiuța și mergea spre triaj pentru formarea navetei la Motru, a deraiat.
Cazul este sesizat pe pagina sa de Facebook de către parlamentarul USR Radu Miruță.
„Accident de munca cu încercare de mușamalizare astăzi în CE Oltenia, la Motru. Informațiile Club Feroviar spun că sunt patru vagoane deraiate.

“O funie” compusă din 16 vagoane, încărcată cu cărbune care venea de la Roșiuța și mergea spre triaj pentru formarea navetei la Motru, a deraiat.
Locomotiva a rămas fără frâne, 5-7 vagoane au sărit de pe sine și sunt un morman de fiare, un mecanic a sărit, unul a rămas în locomotiva deraiată.
Nimeni nu are voie să vorbească despre subiect, nimeni nu are voie să facă vreo poza la fața locului, sub amenințarea desfacerii contractului de munca, totul se dorește mușamalizat. Apropo, ati mai auzit ceva de angajatul strivit de volan la locul de muncă?
Linii uzate, locomotive și vagoane cu revizii adesea doar pe hârtie, contracte împărțite pe ochi frumoși, angajări pe criterii politice.
Ministrul Virgil Popescu ne spunea acum 3 zile că la CE Oltenia sunt cele mai bune condiții de lucru. A uitat să menționeze că doar pentru cei mufati la combinațiile din CEO.
Acest ministru sinistru care a înnebunit lumea cu lipsa soluțiilor a fost susținut în aceasta săptămână în funcție de către PSD Gorj.”, spune parlamentarul.

Comunicat ITM

La ora 05:04, din Depozitul de cărbune Rosiuta a plecat un convoi format din 16 vagoane cu cărbune către stația CFU Motru pentru formarea unei navete. În dreptul localității Plostina mecanicul de locomotiva a constatat ca sistemul de frânare nu mai funcționează corespunzător. Pentru evitarea unei situații periculoase mecanicul a solicitat impiegatului de mișcare trecerea convoiului pe o linie de evitare. Manevra a fost realizata în timp util dar, datorita faptului ca vagoanele erau încărcate în momentul în care locomotiva a atins tampoanele aceasta a ieșit de pe șine, fără a se răsturna, fiind avariate și câteva vagoane de lângă locomotivă. Niciunul dintre lucrători nu a fost accidentat evenimentul urmând sa fie cercetat ca incident feroviar”.

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Navigând pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.

Share