Site logo
12 iulie 2022

Linia pe care a avut loc deraierea de la Podu Iloaiei, la finele lunii trecute, când 11 vagoane ucrainene ale unui tren de marfă au sărit de pe șine, a fost repusă marți după-amiază sub tensiune.

„Ora 16:01 se repune sub tensiune LC (linia de contact – n.red.) de pe Lc (linia curentă – n.red.) I Podu Iloaiei-Sarca și la ora 16:10 se redeschide Lc pentru circulația trenurilor cu locomotive electrice și RV (restricție de viteză – n.red.) de 30 km/h km 49+600-49+300”, se arată în nota internă a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, obținută de Club Feroviar.

Deraierea de la Podu Iloaiei s-a produs la finele lunii trecute

Pe 29 iunie, CFR SA a anunțat că circulația feroviară este întreruptă pe relația Pașcani-Iași, din cauza deraierii, între stațiile Sârca – Podu Iloaiei, a 11 vagoane din compunerea unui tren de marfă.

Din garnitură, care avea în compunere 32 de vagoane goale, au deraiat 11 vagoane pe firul II de circulație, firul I fiind închis pentru lucrări programate. În urma deraierii celor 11 vagoane au fost rupți și șapte stâlpi de înaltă tensiune, care asigurau alimentarea cu energie electrică a liniei de contact. Accidentul a avut loc la ora 17,20, fiind implicat trenul 56317027 tractat cu EA 733 a GFR. În linie curentă, între stațiile Sarca și Podu Iloaiei, la km 49 s-a rupt trenul și sunt 11 vagoane deraiate.

Trenul avea 32 de vagoane ale Căilor Ferate Ucrainene Ukralizniția, cu o greutate de 733 de tone, și circula pe ruta Constanța Port-Cristești Jijia. Revenea din Portul Constanța, unde dusese cereale din Ucraina. Linia curentă (firul) II a fost redeschisă circulației în doar câteva ore, după cum a relatat la vremea respectivă Club Feroviar.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Cart

Coș

Share