Metrorex, în parteneriat cu Eco Synergy și Rematholding, lansează “PET=BILET”, campania premieră ce are ca scop atât încurajarea colectării și reciclării deșeurilor, cât și creșterea interesului cetățenilor pentru călătoria cu metroul – transport ecologic, nepoluant.
„Metrorex încurajează programele ce au ca scop protecţia mediului, aliniindu-se astfel politicilor naţionale şi internaţionale ecologiste. Prin această campanie se dorește sensibilizarea opiniei publice și creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanţa protejării mediului înconjurător”, spune compania într-un comunicat de presă.
Cei dornici să participe sunt așteptați în perioada 2 – 20 august a.c. în stațiile de metrou Dimitrie Leonida și Pipera (intrarea principală) la standul partenerilor noștri. Călătorii vor oferi 5 deșeuri (PET-uri, sticle sau doze de aluminiu), iar în schimb vor primi o cartelă de metrou cu o călătorie.
„Astfel de campanii sunt necesare pentru schimbarea comportamentului cetățenilor cu privire la păstrarea mediului înconjurător curat şi nepoluat, dar şi pentru promovarea beneficiilor utilizării transportului subteran ca mijloc de transport ecologic. Astfel că, prin aceste tipuri de acțiuni, societatea noastră dorește să se implice activ în formarea unor comportamente responsabile din punct de vedere ecologic”, afirmă Ștefan Paraschiv, director general Metrorex. (D.C.)
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail