Site logo
25 august 2021

Deși nu a produs nimic semnificativ în cei cinci ani de la înființare și nu a finalizat cu succes nicio achiziție de material rulant, Autoritatea pentru Reformă Feroviară consideră că are nevoie de mai mult personal. 

RF a publicat recent un anunț de angajare a cinci persoane, concursul urmând să aibă loc la data de 8 septembrie. Potrivit anunțului disponibil aici ARF caută să angajeze trei persoane la Direcția Economică și Finanțări și alte două persoane la Direcția Contracte Servicii Publice, Material Rulant, Restructurare Rețea. Depunerea dosarelor are loc până la data de 30 august.

Angajările sunt făcute în pofida faptului că din exterior nu se sesizează vreo efervescență la nivelul instituției. Din două licitații de achiziție a materialului rulant, una a fost anulată, alta este încă nedefinitivată, contractele de servicii publice pe acest an/ actele adiționale pe 2021 lipsesc, în cazul altor activități necesare (restructurare rețea, sistem electronic de control si eliberare legitimații) ARF apelează în mod constant la experți și firme din exterior.

Mărirea numărului de personal (schema ARF are multe posturi neocupate, din informațiile noastre) are loc în contextul în care nu de mult ministrul Transporturilor răspundea presei că ARF ar putea fi desființată.

„Sunt foarte nemulţumit de acest lucru – aici ar fi trebuit acum 3 sau 4 ani să fi început procesul de cumpărare a acestor trenuri. Acum ar fi trebuit să avem nişte rame noi. Totul e blocat, sunt foarte nemulţumit de această instituţie şi avem discuţii şi la nivelul coaliţiei şi în Guvern. Vom lua o decizie în perioada imediat următoare dacă vom mai continua şi dacă are sens să avem o instituţie separată, cu salariile ei, cu oamenii ei, în momentul în care nu produce ceea ce ar trebui să producă”, a declarat Drulă, într-un interviu acordat Antena 3. Întrebat dacă ia în calcul ca ARF să fie desfiinţată, şeful de la Transporturi a răspuns afirmativ. (D.C.)

 

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share