Site logo
Ceartă ca la ușa cortului între directorul general al CFR Călători și un director regional al CFR Marfă
7 decembrie 2021

După ce Dumitru Anchidin a lansat atacuri la adresa performanțelor manageriale ale fostului director general al CFR Marfă, Traian Preoteasa, și răspunsul celui din urmă, luni seară a urmat un nou episod din polemica celor doi.

În esența Traian Preoteasa a acuzat luni că Dumitru Anchidin nu și-a primit certificat ORNISS, că a plătit datorii către CFR Călători cu un automotor neinmatriculabil și că folosind funcția de răspundere și-a favorizat fratele la regionala CFR Galați. Ce a spus Preoteasa după acuzele lui Dumitru Anchidin relatate de Club Feroviar intr-un articol disponibil aici?

Fostul manager al CFR Marfă a preferat să nu comenteze acuzele lui Anchidin referitoare la situația companiei, lansând acuze personale la adresa lui Anchidin.

Traian Preoteasa: „Înainte de a îi răspunde trebuie el să răspundă la următoarele întrebări: dacă i-a fost respins ORNISS (Oficiul Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat – n.red) respectiv de două ori, dacă în opera de distrugere a CFR Călători a plătit datoria către CFR Călători cu un automotor neînmatriculat, nu s-a putut înmatricula nici până azi, și care va face obiectul unui dosar penal căci am sesizat parchetul și întrebarea 3 dacă înțelegerea cu automotorul a avut ca parte si numirea fratelui dânsului la CFR Galați. A patra întrebare dacă a avut detașat de la sucursala marfă patru luni de zile șeful de sucursală ca să îi facă (neinteligibil – n.red.) fratelui dânsului la Galați. Până atunci doar instanța de judecată că l-a numit director la o regională desființată poate da explicații”.

Replica lui Dumitru Anchidin

Dumitru Anchidin: Dreptul la replică venit din partea domnului Preoteasa este chiar bine venit, pentru că în acest fel se confirmă din plin cele prezentate de mine în articolul de astăzi şi anume nivelul de competență/incompetență a acestuia. Să vadă și să înțeleagă o țară întreagă cât de jos este nivelul celui care a fost în diferite perioade de timp în fruntea celor 3 companii de cale ferată.
Este în mod evident un atac mizerabil la persoană. Traian Preoteasa în loc să răspundă la subiect, cu cifre și argumente și să explice cum a reușit să genereze un asemenea dezastru la CFR Marfă, se coboară la adevărata lui valoare şi face un soi de diversiune destul de subțire. Dar ăsta este nivelul, de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere!
Pe scurt cu privire la mizeriile prezentate de Preoteasa:
– ORNISS a fost retras la cererea CFR Marfă, pentru că au încercat să scape de mine, deoarece acesta este o condiție de ocupare a funcției de conducere. Nu le-a ieşit pentru că instanța de judecată a respins acest atac în procesul din 2018;
– automotorul despre care face vorbire a fost executat în contul datoriei de către executorul judecătoresc, iar acesta este perfect inmatriculabil. Îi urez succes cu plângere penală. Iar dacă tot este preocupat de plângeri penale, poate are timp să îşi facă un autodenunț direct la DNĂ, pentru modernizările de locomotive electrice la CFR Marfă cu firma privată la valori de sute de mii de euro/bucată, în timp ce zeci de locomotive modernizate stau trase pe dreapta și CFR Marfă pierdea procente însemnate din cota de piață, iar salariații erau trimişi în şomaj. Aici îi dau o mână de ajutor domnului Preoteasa, în a își aminti cum a risipit banii companiei şi unul din motivele pierderii uriașe din 2020, deoarece această cheltuială total nejustificată, contribuie la pierderea înregistrată;
– Condamn cu fermitate atacul josnic la adresa familiei mele. Amice ai coborât nivelul extrem de jos. Eşti chiar josnic. Se vede că nivelul tău IQ este invers proporțional cu nivelul funcţiei pe care nemeritat şi vremelnic o ocupi. Ce amestec are fratele meu în povestea asta?
Pot doar să spun că fratele meu este un salariat cu peste 30 ani vechime numai în sistemul feroviar, iar în perioada cât a fost Director la Galați a fost cel mai performant Director din țară alături de Directorul Regionalei CFR Iași. Iar asta o spune statistică;
– cu privire la detașarea unui salariat de la CFR Marfă la Galați, aceasta s-a făcut legal cu aprobarea celor două conduceri de la nivel central, în interesul CFR Infrastructură, acesta fiind un foarte bun specialist în ramură de linii. Toată perioada cât a fost detașat la Galați a fost prezent numai în teren pe magistrala 500, unde a supravegheat lucrările de ridicare a restricțiilor de viteză. Restricții care se aflau în teren de peste 10 ani.
În urma acestor lucrări, s-a obținut o reducere a timpului de mers pe relația Suceava București și Iași București cu aproximativ una oră, faţă de anii precedenți. A se vedea mersurile de tren din trecut versus prezent. Are habar Traian Preoteasa despre aceste lucruri sau despre cum este să performezi ca manager?!”.

 

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share