Site logo
22 mai 2023

Metrorex a dat publicității luni dimineață intervalele de circulație ale trenurilor de metrou pe magistrale. Situația nu este la fel de dificilă pe toate magistralele, după ce compania nu  a reușit să țină în exploatare 100% toate ramele sale. Nu se știe cât va ține criza trenurilor de metrou.

Cea mai dificilă situație se întâlnește pe M3 Preciziei – Anghel Saligny unde intervalul de circulație este de 9 minute și au fost scoase două trenuri din 12. Pe M1 și M4 Dristor – Pantelimon și, respectiv Gara de Nord – Străulești intervalele de circulație vor fi de opt minute, circulând 16 din 17 trenuri și, respectiv, cinci din șase trenuri. În fine, pe magistralele M2 și M5 intervalele de circulație vor fi de 6 minute, pe acestea aflându-se 13 trenuri din 16 și, respectiv șase din șase trenuri planificate. În total, flota Metrorex are un minus de șapte rame care nu au efectuată revizia astfel încât să poată circula.

Mai multe trenuri sunt reținute în depouri ca urmare a faptului că au atins un kilometraj de un milion de kilometri la care trebuie schimbate anumite piese ce nu sunt disponbile în prezent.

Criza trenurilor de metrou

La finele săptămânii trecute, Metrorex a informat că în perioada imediat următoare programul de circulație a trenurilor de metrou va suferi modificări pe toate magistralele, iar intervalele de circulație ar putea ajunge până la 10 minute în orele cu vârf de trafic.

Aceasta se va întâmpla „din cauza neasigurării numărului suficient de trenuri, de către Alstom Transport S.A. – prestator al serviciilor de mentenanță a trenurilor de metrou, conform graficelor de circulație asumate”, a spus Mariana Miclăuș într-un comunicat de presă remis vineri după-amiază Club Feroviar.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share