Cele trei vagoane deraiate la Roșiori Nord luni dimineață, în urma accidentului feroviar, au fost repuse pe șină la ora 21,10.
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că la ora 21,10 s-au finalizat operațiunile de repunere pe șină a celor trei vagoane deraiate din compunerea trenului operat de DB Cargo Romania.
Narți, 14 martie 2023, personalul feroviar de specialitate va verifica liniile de cale ferată din zona deraierii și va executa lucrările de reparații la infrastructura feroviară afectată, astfel încât circulația trenurilor în stația Roșiori Nord să poată fi reluată în condiții normale si de siguranță și pe liniile 4, 5 și 6.
Traficul feroviar pe raza stației Roșiori Nord se desfășoară în continuare, până la finalizarea tuturor intervențiilor necesare, doar pe liniile 1,2 și 3, însă fără implicații majore în circulație. ”CFR SA mulțumește călătorilor pentru înțelegere și îi asigură că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au drept scop restabilirea traficului feroviar în condiții normale de circulație”, a declarat Oana Brânzan, purtătorul de cuvânt al CNCF CFR SA.
Trei vagoane deraiate la Roșiori, după ce au fost lovite de un tren de călători
Deraierea marfarului DB Cargo s-a produs după ce acesta a fost tamponat de locomotiva trenului IR 1822 al CFR Călători, așa cum a dezvăluit în premieră Club Feroviar. Conducerea operatorului feroviar de stat a mințit, spunând că deraierea nu a avut nicio legătură cu IR 1822, minciună demontată ulterior de directorul general al AGIFER, Laurențiu Dumitru, și apoi de către responsabilii CNCF CFR SA.
Într-un final, și șeful operatorului feroviar de stat, Traian Preoteasa, a recunoscut că locomotiva CFR Călători a lovit marfarul, dar a dat vina pe CFR SA pentru propria-i minciună.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail