Site logo
CFR a demarat licitația de modernizare a primelor două loturi din Cluj Napoca – Oradea
10 decembrie 2021

Anunțul a fost făcut vineri in cadrul unei mese rotunde de către directorul general CFR SA, Ioan Pintea.

La evenimentul organizat de situl dcnews.ro, dedicat situației căii ferate din România, a participat și primarul Clujului, Emil Boc.

Pintea a ținut să îl informeze pe acesta că licitația pentru modernizarea primelor două loturi ale legăturii feroviare Cluj -Oradea, anume Cluj – Aghireș și Aghireș – Poieni a fost urcată în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). „Știu, am văzut” i-a răspuns Emil Boc deși licitația nu apare încă în motorul de căutare al SEAP.



Explicația poate fi faptul că înainte de a demara aceasta trebuie verificată ex-ante de către ANAP – Autoritatea pentru Achiziții Publice.

Linia de cale ferată Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră Ungaria are lungimea totală de 166,216 km, fiind cuprinsă între km 500 + 608 (semnal Cap X, Stația CF Cluj-Napoca) şi km 660 + 852 (semnal Cap Y, Stația CF Episcopia Bihor), la care se mai adaugă intervalul Episcopia Bihor – Frontieră Ungaria, cu lungimea de 5,983 km (între km 1+117 = Cap Y Stația Episcopia Bihor şi km 7+100 = Frontiera Ungară).

Valoarea estimată propusă Guvernului de către Ministerul Transporturilor este de 9,49 miliarde de lei, investiția urmând să se deruleze pe parcursul a patru ani din fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat.

Citește mai multe detalii despre această linie într-un articol apărut pe Club Feroviar, după aprobarea indicatorilor economici de către Guvern.

 

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share