Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a trimis la SEAP documentația pentru electrificarea liniei Cluj Napoca-Episcopia Bihor, în vederea lansării licitației.
CFR SA a transmis către SEAP, în vederea verificării și validării, documentația de atribuire aferentă proiectării și execuției proiectului de electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor, a anunțat joi compania de infrastructură.
Este vorba de documentația de atribuire aferentă proiectării și execuției celui de al doilea proiect major, finanțat din PNRR – „Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor”.
Modernizarea și electrificarea liniei Cluj Napoca-Episcopia Bihor va costa 1,6 miliarde de euro
Valoarea obiectivului de investiții, conform indicatorilor tehnico-economici, este de 7,977 miliarde de lei fără TVA, echivalentul a aproximativ 1,6 miliarde de euro.
Proiectarea și execuția lucrărilor se face pe patru loturi, delimitate geografic, respectiv:
- Lot 1 Cluj Napoca – Aghireş;
- Lot 2 Aghireş – Poieni;
- Lot 3 Poieni – Aleşd;
- Lot 4 Aleşd – Frontierǎ Ungaria.
Linia de cale ferată Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor-Frontieră Ungaria are lungimea totală de 166,216 km, fiind cuprinsă între km 500 + 608 (semnal Cap X, Stația CF Cluj-Napoca) şi km 660 + 852 (semnal Cap Y, Stația CF Episcopia Bihor), la care se mai adaugă intervalul Episcopia Bihor – Frontieră Ungaria, cu lungimea de 5,983 km (între km 1+117 = Cap Y Stația Episcopia Bihor şi km 7+100 = Frontiera Ungară).
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail