Site logo
11 iunie 2024

Condiții mizerabile de călătorie pe trenurile TFC. Călătorii de pe ruta Târgoviște – Pietroșița, județul Dâmbovița, reclamă condițiile inumane oferite de trenurile TFC între cele două localități.

Plângere penală la Electroputere VFU Pașcani Omul de afaceri clujean Călin Mitică a pus la un punct un amplu proiect imobiliar în Cluj Napoca din care însă micii acționari Remarul 16 Februarie vor câștiga mai puțin decât ar trebui. Aportul în natură teren și clădiri al Remarul 16 Februarie la capitalul social al noii societăți e subestimat. Două limuzine vechi au ajuns să fie puse contrapondere la terenuri care în ultimii ani și-au triplat valoarea. Călin Mitică e dezvoltator imobiliar pe spatele micilor acționari Remarul 16 Februarie. IFN radiată falimentul CEH

Potrivit pasagerilor care s-au adresat publicațiilor locale, trenurile TFC nu dețin aer condiționat, nici la temperaturi ridicate, iar mirosurile care îi însoțesc sunt pestilențiale.

„Fără aer condiționat e un miros înțepător la 50 de grade”, afirmă un călător într-o postare pe Facebook preluată și de târgoviștenews.ro.

Ei prezintă și fotografii făcute în trenul TFC 10165 care circulă între București și Pietroșița. Trenul în cauză este un automotor Duewag fabricat acum câteva zeci de ani.

Condiții mizerabile de călătorie pe trenurile TFC

Operatorul TFC încasează de la Autoritatea pentru Reformă Feroviară pe fiecare km parcurs de un tren al său peste 40 lei/km, cu mult peste compensațiile încasate de competitori precum Astra Trans Carpatica sau Softrans.

Sumele încasate de TFC acordate cu titlu de compensație ar trebui amputate de către ARF, ca urmare a condițiilor mizerabile de călătorie, descrise mai sus. Transferoviar Călători nu are competitor pe ruta respectivă și, ca urmare, pasagerii nemulțumiți nu pot alege serviciile altui operator.

Sistemul pus la punct de ARF prevede penalități aplicate operatorilor din cauza nerespectării indicatorilor de curățenie și climatizare din contractele de servicii publice. În mod absurd, curățenia din trenuri nu este verificată de ARF prin sondaje, ci chiar de operatori. Aceștia raportează ARF îndeplinirea indicatorilor pe baza sondajelor făcute tocmai de ei. Cine ar avea interesul de a raporta ARF faptul că trenurile îi sunt murdare și sufocante?

 

 

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share