Site logo
1 august 2022

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat ofertele câștigătoate pentru loturile 3 (Timișoara), 4 (Cluj) și 6 (Iași), în cadrul procedurii de licitație lucrări de întreținere și reparație a trecerilor la nivel cu calea ferată (8 loturi).

Valoarea totală a ofertelor depuse pentru încheierea acordurilor-cadru, aferente celor trei loturi – 3,4 și 6, este de 291.392.560 RON, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.

Ofertele desemnate câștigătoare pentru cele trei loturi (7.680 ml TN) sunt următoarele:

  • Lot 3 – Lucrări de întreținere și reparație a trecerilor la nivel cu calea ferată pe raza Sucursalei Regionale CF Timișoara
    Ofertă desemnată câștigătoare: Asocierea EUROPAN PROD S.A (lider) – CONSTRUCȚII COMPLEXE BUZĂU – CONSTRUCȚII FEROVIARE DRUMURI PODURI
    Valoarea acordului cadru – 97.121.280 RON, fără TVA
    Durata acordului cadru – 4 ani
    Cantitatea maximă – 2560 ml TN
  • Lot 4 – Lucrări de întreținere și reparație a trecerilor la nivel cu calea ferată pe raza Sucursalei Regionale CF Cluj
    Ofertă desemnată câștigătoare: Asocierea EUROPAN PROD S.A (lider) – CONSTRUCȚII COMPLEXE BUZĂU – CONSTRUCȚII FEROVIARE DRUMURI PODURI
    Valoarea acordului cadru – 97.121.280 RON, fără TVA
    Durata acordului cadru – 4 ani
    Cantitatea maximă – 2560 ml TN
  • Lot 6 – Lucrări de întreținere și reparație a trecerilor la nivel cu calea ferată pe raza Sucursalei Regionale CF Iași. Ofertă desemnată câștigătoare: CONSTRUCȚII COMPLEXE BUZĂU. Valoarea acordului cadru de – 97.150.000 RON fără TVA. Durata acordului cadru – 4 ani. Cantitatea maximă – 2560 ml TN


Scopul lucrărilor de întreținere și reparație a trecerilor la nivel cu calea ferată este înlocuirea elementelor componente ale trecerii la nivel și ale suprastructurii căii, în vederea eliminării restricțiilor de viteză și aducerea liniei în parametrii de exploatare proiectați, lucrări care ar trebui să contribuie în mod direct la creșterea gradului de confort și de siguranță pentru transportul feroviar și, implicit, pentru transportul rutier, prin realizarea inclusiv a planeității zonei carosabile a trecerilor la nivel cu calea ferată.

Acordurile-cadru se vor derula pe o perioadă de patru ani și au ca obiectiv stabilirea termenilor şi condiţiilor ce vor guverna contractele sectoriale de lucrări (contractele subsecvente de lucrări, care se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate).

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share