Site logo
7 octombrie 2020
trenul metropolitan la Brașov linia ferată spre Aeroportul Brașov CFR închiriază Gara Brașov ceferist brașovean Gara Braşov se modernizează restricții de viteză la Brașov

Primăria Brașov a primit o singură ofertă pentru realizarea proiectului tehnic și consultanță la realizarea unei parcări subterane destinate Gării Brașov.

trenul metropolitan la Brașov linia ferată spre Aeroportul Brașov CFR închiriază Gara Brașov ceferist brașovean Gara Braşov se modernizează restricții de viteză la Brașov

Licitația pentru întocmirea studiului de fezabilitate a proiectului tehnic și pentru asigurarea asistenței tehnice pentru construirea parcării subterane din fața Gării și pentru realizarea pasajelor subterane a ajuns, în 5 octombrie, în etapa deschiderii ofertelor. Potrivit informațiilor viceprimarului Brașovului, Barabas Laszlo, la această licitație s-au înscris două firme, respectiv SC Novart Engineering SRL din Tulcea și  SC Popp & Asociații SRL din București. „Firma din Tulcea nu a depus garanția de participare, motiv pentru care a fost descalificată, astfel că acum este evaluată numai oferta depusă de consultantul din București”, a  declarat viceprimarul, potrivit brasovmetropolitan.ro.

Firma Popp și Asociații este una dintre firmele importante de arhitectură din Capitală, în portofoliul acesteia figurând stadioanele Steaua și Giulești din Capitală, aeroportul Brașov sau Ana Tower București.

Valoarea estimată a contractului de servicii este de 1.273.057 lei fără TVA.

Conform temei de proiectare, parcarea se va construi în fața gării, va avea trei niveluri subterane și va fi acoperită cu o dală înierbată. Capacitatea parcării va fi de 450 – 500 de locuri, acestea fiind destinate vehiculelor cu masa totală mai mică de 3,5 tone. În noua parcare vor putea fi parcate și mașinile alimentate cu GPL. De asemenea, parcarea va fi proiectată astfel încât să permită parcarea SUV-urilor care au montate dispozitive pentru bagaje.

În ceea ce privește pasajele pietonale, o variantă luată în calcul este ca acestea să treacă pe sub Bulevardul Gării, probabil în zona actualelor treceri de pietoni. (D.C.)

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share