Site logo
13 decembrie 2022

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat marți după amiază că modernizarea liniilor din Portul Constanța, prima etapă, cea în care contractele au fost atribuite direct, fără licitație, s-a încheiat.




modernizarea liniilor din Portul Constanța

Astfel, în Portul Constanța au fost redeschise circulației 35 de linii, însumând 13,398 km, și 75 de aparate de cale noi, a anunțat CNCF CFR SA printr-un comunicat postat pe pagina sa oficială de Facebook. Acestea sunt aferente celor două loturi atribuite direct, fără licitație, către Wiebe și Arcada Company, cu bani din Fondul de Rezervă al Guvernului și bugetul de stat.

Zonele de lucru au fost Zona A, Zona B și Mol V. Pe lotul 1 lucrările s-au finalizat în octombrie, iar pe lotul 2 în noiembrie, termenul contractual de finalizare fiind luna decembrie 2022.

Modernizarea liniilor din Portul Constanța, etapa 2

Acum a început prioritatea 2, care cuprinde trei loturi, însumând 29,795 km, iar zonele de lucru sunt Zona A, Zona B și Mol V.

Obiectivul constă în 64 de linii CF noi, 126 de aparate de cale noi și repararea a șapte treceri la nivel. Termenul de finalizare este aprilie 2023 (pentru loturile 2 și 3), respectiv iunie 2023 (pentru lotul 1).

Loturile 2 și 3 au fost atribuite către Wiebe România, în asociere cu Swietelsky Construcții Feroviare (compania austriacă de a dat mita în dosarul în care au fos condamnați mulți foști demnitari, printre care și fostul ministru de Finanța Sebastian Vlădescu). Pentru acestea există un anunț de atribuire de la finele lunii octombrie.  Pentru lotul 1 nu există însă un asemenea anunț în SEAP.

Valoarea totală a lucrărilor este 268,05 milioane de lei.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Cart

Coș

Share