Site logo
24 iulie 2020
Trenul de lucru al CFR

Trenul de lucru al CFR a fost ”pus la treabă” și face lucrări pentru descongestionarea traficului de marfă pe Centura București.

Trenul de lucru al CFR

Trenul de lucru al CFR

Sucursala Regională CF București a început prima etapă a programului de reparaţii la infrastructura feroviară, executate în regie proprie, pe firul I, între Chitila și Chiajna, prin lucrări de înlocuire a traverselor, în a doua etapă urmând a fi executate lucrări de buraj mecanizat și profilat piatră spartă, a anuțat CFR SA pe pagina sa de Facebook.

Lucrările sunt făcute cu noul tren de lucru PTH -500, specializat în lucrări de reparație capitală a suprastructurii căii ferate, cu o productivitate medie de refacționare totală a suprastructurii căii de 200 m/oră (de aproximativ patru ori mai mare față de tehnologia clasică, realizată cu trenul de lucru Platov).

Ce lucrări face trenul de lucru al CFR

Etapele de lucrări pe firul I, între Chiajna și Chitila, sunt următoarele:

◘ înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton

◘ buraj mecanizat

◘ profilat şi stabilizat prisma de piatră spartă

Scopul acestor lucrări este redeschiderea circulației feroviare între Chiajna și Chitila, pe firul I (închis circulației din anul 2018) și descongestionarea traficului de marfă pe Centura București.

Lucrări de înlocuire a traverselor de lemn cu traverse de beton cu supralărgire cu noul tren de lucru PTH – 500 și lucrări de ciuruire integrală au fost executate și pe raza Sucursalei Regionale CF Constanța, în stația CF Palas, între Grupa B și Grupa Tranzit, linie destinată exclusiv transportului feroviar de marfă spre și dinspre Port.

În perioada următoare în stația CF Palas, între Grupa B și Grupa Tranzit, sunt programate lucrările de buraj mecanizat și profilat piatră spartă.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Cart

Coș

Share