O licitație pentru reparații la clădirile Regionalei Timișoara, în regim de urgență sau pe bază de comandă, în valoare de 750.000 de euro, a fost lansată.
În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat vineri dimineață anunțul de licitație ce are ca obiect ”Intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente clădirilor de pe raza Sucursalei Regionale de Căi Ferate Timişoara – 3 loturi”.
Pe raza Sucursalei Regionale de Căi Ferate Timişoara (RC Timisoara; RC Arad; RC Deva), la clădirile şi construcţiile speciale destinate călătorilor sau în care îşi desfăşoară activitatea personalul CNCF CFR SA, este necesară execuția de lucrări pentru intervenţii accidentale, acestea urmând a fi executate în regim de urgenţă sau se vor executa lucrări de reparaţii pe bază de comandă emisă de Divizia Linii, se arată în anunț.
Valoarea totală estimată a contractului de tip acord cadru ce se vrea a fi încheiat este cuprinsă în intervalul 50.000 și 3.700.000 de lei, echivalentul a aproximativ 750.000 de euro.
Licitație pentru reparații la clădirile Regionalei Timișoara, împărțită în trei loturi
Procedura de achiziție este împărțită în trei loturi, după cum urmează:
- Intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente clădirilor de pe raza Sucursalei Regionale de Căi Ferate Timişoara – 3 loturi (Lot I RRC Timisoara, Lot II RC Arad, Lot III RC Deva): Lot I RRC Timişoara
Valoarea estimată fără TVA: 100.000 – 1.700.000 lei.
- Intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente clădirilor de pe raza Sucursalei Regionale de Căi Ferate Timişoara – 3 loturi (Lot I RRC Timisoara, Lot II RC Arad, Lot III RC Deva): Lot II RC Arad
Valoarea estimată fără TVA: 50.000 – 900.000 lei.
- Intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente clădirilor de pe raza Sucursalei Regionale de Căi Ferate Timişoara – 3 loturi (Lot I RRC Timisoara, Lot II RC Arad, Lot III RC Deva): Lot III RC Deva
Valoarea estimată fără TVA: 50.000 – 1.100.000 lei.
Condiții de participare la procedura de achiziții
Ofertanţii vor prezenta o listă a lucrărilor similare cu cele a prezentului contract, realizate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii cinci ani calculați de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor cuprinzând perioade, beneficiari, indiferet dacă aceștia sunt autorități contractante sau privați, însoţită de certificate de bună execuţie pentru lucrările cele mai importante.
Prin lucrări similare se înțeleg lucrări de reparații și întreținere la construcții civile, instalații în construcții (alimentare cu apă, canal,rețele și echipamente termice și/sau electrice etc.). Se acceptă ca experiență similară și lucrări de comlexitate mai mare, cum ar fi: construcția de clădiri noi rezidențiale și/sau nerezidențiale, hale industriale, alte tipuri de construcții similare (inclusiv instalațiile de utilități aferente acestora).
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 12 octombrie 2021, ora 15,00. Oferta trebuie să fie valabilă până la data de 12 aprilie 2022. (A.B.)
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail