Site logo
17 august 2020
metroul de suprafață în București

Metroul de suprafață în București poate fi făcut în patru ani de zile, în colaborare cu Ministerul Transporturilor, a declarat luni candidatul PNL și USR PLUS la Primăria Capitalei, Nicușor Dan.

metroul de suprafață în București

El a spus, într-un interviu la RFI, ce obiective pot fi realizate într-un mandat la Primăria Municipiului București.

”Sunt lucruri care se pot face într-un mandat, sunt lucruri care nu se pot face într-un mandat. De exemplu, nu poţi să faci într-un mandat să ajungi să ai întreaga flotă de transport în comun electrică, dar poţi să faci paşi importanţi în direcţia asta. Metroul de suprafaţă poţi să-l faci într-un mandat şi aici e vorba de o colaborare cu Ministerul Transporturilor şi cu Ministerul Fondurilor Europene. Să schimbi 50 de kilometri, că noi avem o reţea de aproximativ 150 de kilometri, în care 100 de kilometri de tramvai sunt modernizaţi, 50 nu sunt modernizaţi, să-i modernizezipe cei 50 poţi să faci într-un mandat. Să cumperi 200 de tramvaie poţi să faci într-un mandat”, a precizat Nicuşor Dan.

Metroul de suprafață în București, pe infrastructura pe care vrea s-o dezafecteze Daniel Florea

Transportul feroviar în București este o promisiune de campanie a lui Nicuşor Dan. El a declarat recent că printre proiectele sale se numără realizarea metroului de suprafaţă, construirea de parcări la intrarea în oraş şi interconectarea liniilor de tramvai din centrul Bucureştiului.

”În momentul de faţă avem o centură CFR a Capitalei care funcţionează. Este vorba de şase linii care îţi permit, de oriunde eşti pe centură, să ajungi în nişte puncte importante care sunt AFI Cotroceni, Gara de Nord, Gara Obor, Pipera, Otopeni, Rahova. Deci, de exemplu, dacă locuieşti în Chiajna, ai o conexiune directă cu Gara de Nord, ai o conexiune directă cu Pipera, cu Gara Obor, cu AFI Cotroceni, le fel, dacă eşti undeva în zona Ferentari-Giurgiului”, a spus candidatul.

O bună parte din rețeaua feroviară pe care candidatul vrea să o folosească pentru metroul de suprafață este cea pe care primarul Sectorului 5, Daniel Florea, vrea s-o dezafecteze pentru a construi un bulevard.

CITEȘTE și ANALIZĂ Alegeri locale 2020. Ce promisiuni electorale feroviare fac candidații din toată țara

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share