Este vorba de licitația lansată la începutul lunii septembrie în sistemul electronic de achiziții publice, ce are ca obiect ”Reconstrucție și reparare viaduct Cârcea km 200+306 linia CF Videle-Orsova – Proiect tehnic si execuție lucrări”, așa cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar.
Reconstrucția viaductului Cârcea ar putea începe la peste patru ani de la avarierea sa
La data de 12 august 2018, un tren de marfă al GFR a deraiat pe firul I al Viaductului Cârcea, după ce mecanicul de locomotivă a depășit semnalul de circulație aflat pe culoarea roșie şi a intrat pe firul închis pentru lucrări. Viaductul se află la 9 km de gara Craiova, la 45 km de Caracal și la 200 km de București.
Garnitura avea în componenţă 23 de vagoane încărcate cu biodiesel, şi locomotiva. Şase vagoane au deraiat și au căzut de la o înălțime de peste 20 de metri. Din fericire, nu s-au înregistrat victime omeneşti, dar un tronson al Viaductului Cârcea s-a prăbușit odată cu vagoanele.
Mecanicul de locomotivă a fost testat cu etilotest şi a rezultat o alcoolemie de 0,72 mg/l alcool în sânge. Potrivit reprezentanților IPJ Dolj, pe numele acestuia s-a deschis dosar penal pentru comiterea infracţiunilor de prezență la serviciu sub influenţa alcoolului sau a altor substanţe şi distrugerea sau semnalizarea falsă în cazul producerii unui accident.
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail