Site logo
Oscar Downstream împlinește 20 de ani. Este furnizor tradițional de motorină al CFR Călători
25 iunie 2021

Compania Oscar Downstream, furnizor tradițional de motorină al Societății Naționale de Transport Feroviar de Călători CFR Călători, împlinește 20 de ani de activitate.

Oscar Downstream

Oscar Downstream are peste 5.000 de clienți (firme de transport, construcții, fermieri, agricultori dar și alte tipuri de afaceri), pe care-i aprovizionează prin cel mai mare lanț logistic integrat deținut de o companie românească în industria petrolieră. Cea mai mare parte a transporturilor de produse petroliere făcute de companie se desfășoară pe calea ferată.

Oscar Downstream în cifre

Astăzi, la 20 de ani, Oscar este cea mai mare companie independentă din industria petrolieră din România, cu capital 100% românesc. Iată câteva cifre cheie:

  • 50 milioane de euro, investiții totale în ultimii cinci ani
  • peste 450 angajați
  • 80 de stații de alimentare în rețeaua natională OSCAR, pe pricipalele rute comerciale, cu 49 de benzinării în franciză sub brandul RO și 31 de stații exclusive B2B, sub brandul DIESELpoint Access
  • 2400 de stații de incintă, active la nivel național, sub brandul OSCAR și DIESELpoint Access.

Compania are un lanț logistic integrat, ce asigură o calitate controlată pe fluxul de distribuție, cu:

  • 500 mc capacitate de stocare a carburantului în cele șapte depozite de carburant, dintre care patru Greenfield
  • 77 autocisterne în flota proprie
  • o acoperire optimă pentru distribuția carburantului la nivel național.

“Fiecare om, indiferent de poziția sa în companie, are un rol important în ansamblul funcțional al acesteia. De aceea atenția noastră se îndreaptă cu respect și grijă spre fiecare dintre ei. Am investit continuu în ultimii ani pentru dezvoltarea și creșterea unei echipe solide, consolidarea experienței acumulate și creionarea unei infrastructuri de viitor“, a declarat acționarul companiei, Alin Niculae.

Cei 20 de ani se împlinesc după traversarea unui an atipic, cu o dinamică aparte și o predictibilitate foarte scăzută, din cauza restricțiilor pandemice impuse la nivel global. Adaptabilitatea Oscar, experiența de 20 de ani pe piața românească și încrederea partenerilor, și-a spus cuvântul. A fost un an în care s-a pus accent pe consolidare, pe susținerea partenerilor și pe parteneriatele pe termen lung, reușind astfel  atingerea obiectivelor propuse de optimizare a activității, creștere a bazei de clienți B2B, cu companii din

toate domeniile de activitate, și extinderea rețelei de benzinării în franciza RO.

Pe termen lung, obiectivul OSCAR este acela de a păstra flexibilitatea și adaptabilitatea business-ului la o

piață tot mai dinamică, atât B2B cât și B2C, de a extinde activitatea punând clientul pe primul plan și în

același timp, de a continua să respecte promisiunea făcută acestora: Aceleași valori, în fiecare parteneriat. (A.B.)

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share