Site logo
Patru ani după: Stadiul lucrărilor km 614 – Simeria, undeva în jurul a 60%
10 august 2021

Începute acum patru ani, lucrările de modernizare a sectoarelor de cale ferată situate între Arad și Simeria se găsesc in jurul procentajelor de 50-60%.

contractele pentru linia ferată Buzău-Făurei
FOTO cu rol pur ilustrativ
Mai multe date au fost furnizate zilele trecute, de către pasionații de infrastructură feroviară pe la forum.peundemerg.ro.
Astfel, stadiile sunt:
  • Semnalizare ERTMS Sighișoara- Simeria: ALSTOM 85.15% pe Coșlariu Simeria
  • Semnalizare ERTMS Sighișoara- Simeria: ALSTOM 96% pe Coșlariu Sighișoara

În ansamblu, lucrările, de la vest spre est, au stadiile:

  • subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava” Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 60.85% (data începerii lucrărilor iulie 2017)
  • subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava – Cap Y Ilteu” Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 65.03% (data începerii lucrărilor iulie 2017)
  • subtronsonul 2c: Ilteu – Gurasada:  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA): 42.08% (decembrie 2017)
  • tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC – Astaldi 48.20% (octombrie 2017)

Secțiunea Brașov – Sighișoara și București  – Giurgiu

Începute mult mai recent, stadiile sunt incipiente

  • Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara.”  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor, Euroconstruct Trading 98): 2.45%
  • Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) – Aktor: 1,5%

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră – Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR : 3.25% (D.C.)

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share