
Primăria Timișoara îl face ”ceferist sportiv” pe un fost director care a câștigat în instanță
Un proiect prin care se vrea înființarea unei Direcții pentru Transport Feroviar la Primăria Timișoara, care se va ocupa și de sport, se află în dezbatere publică.
Primăria Timișoara a elaborat proiectul de hotărâre privind înființarea Direcției Generale Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport şi Transport Feroviar.
Potrivit publicației locale De Banat, înființarea direcției respective a fost decisă după ce Curtea de Apel Timișoara a obligat Primăria să-l reangajeze pe un fost director care fusese concediat anterior. Acesta, Culiță Chiș, condusese Direcția Drumuri, Poduri, Parcaje si Rețele de Utilități, care între timp nu mai există. Numai că instanța a decis reangajarea lui pe un post similar. Cum niciun astfel de post nu era disponibil, Primăria condusă de Dominic Fritz a decis să înființeze o nouă direcție, special pentru reîncadrarea lui Culiță Chiș și a altor angajați dați afară.
”În momentul de față, organigrama aprobată prin HCLMT nr. 90/2022 nu mai cuprinde structurile Direcția Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități și Biroul Autorizare Activități Comerciale, în consecință, nu mai există nici funcția de director general la Direcția Drumuri, Poduri, Parcaje si Rețele de Utilități, nici funcția de șef birou la Biroul Autorizare Activități Comerciale. De asemenea, nu există nici alte funcții publice vacante echivalente în cadrul aparatului de specialitate al Primarului ale căror condiții de studii și de vechime să fie îndeplinite de către reclamanți, potrivit fișelor de post aprobate”, anunță municipalitatea.
Direcție pentru Transport Feroviar la Primăria Timișoara. Se va ocupa și de sport
Pentru a rezolva problema a fost inventată o nouă direcție, care va avea ca obiect de activitate zona feroviară și construcțiile cu scop sportiv.
”Noua structură va avea ca atribuții atingerea țintelor UE cu privire la transportul feroviar și reducerea emisiilor poluante rezultate din activitățile de transport, precum și aplicarea cerințelor formulate în Strategia Națională pentru Sport 2023 – 2032, care transferă tot mai multe atribuții și competențe înspre administrația publică locală. Înființarea Direcției Generale Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport şi Transport Feroviar presupune şi reorganizarea activității Aparatului de specialitate al Primarului întrucât înființarea se realizează prin preluarea unor posturi, structuri şi atribuţii ale unor compartimente din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului”, se arată în Nota de fundamentare.
Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail