Site logo
Primul sondaj referitor la designul tramvaielor V3A pentru București, la final. Urmează al doilea
6 noiembrie 2020
designul tramvaielor V3A

Primul sondaj referitor la design-ul tramvaielor V3A pentru București, organizat de România Feroviară, a ajuns la final și acum vă prezentăm rezultatele.

designul tramvaielor V3A

Mulțumim tuturor celor care au participat la sondajul nostru de săptămâna trecută! Peste 800 de persoane și-au exprimat votul asupra design-ului tramvaielor bucureștene, peste 75% alegând variante moderne (chiar dacă noi am realizat și variante retro – pentru cei nostalgici), dar așa cum spunea un clasic: <Poporul dictează!>. Mai jos aveți atașat graficul cu numărul de voturi total exprimate, reprezentat fiecărui model în parte, pe primul loc aflându-se <Geometric Blue> urmat de varianta roșie, ușor editat al variantei originale de pe 4036, și la mică diferență de cea roșie, varianta verzulie”, se arată într-o postare de vineri dimineață de pe pagina de Facebook România Feroviară.

Al doilea sondaj referitor la design-ul tramvaielor V3A pentru București

Acum, este organizat un al doilea sondaj pe această temă, pentru a avea o imagine și mai clară asupra design-ului predominant ales de către cei care au votat prima dată.

Design-ul câștigător “Geometric Blue” conține culorile predominante negru și albastru, însă lateralul este “colantat”. ”Indiferent cât de frumos sunt colantate (având posibilități infinite de design prin colantare) trebuie să ținem cont și de latura financiară (costurile), precum și posibilitatea de punere în practică al design-ului. De regulă, este mai simplu și pentru muncitori să tragă câteva linii (de preferat drepte) decât să se complice din vopsea să tragă variații de linii și culori (mai ales dacă vorbim de multe tramvaie de executat). Cu toate acestea, avem posibilitatea de a vedea variantele alese de voi, le notăm și expunem toate mențiunile necesare asupra design-ului ales”, se arată în postare.

Pentru al doilea sondaj, puteți vota AICI.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Share